CORVETTE CAB-88
-
jan lindman
- Nykomling

CORVETTE CAB-88
jag vill ha en C4 med en bönpall bak så att min dotter kan åka med,vilken årsmodell skall jag gå på?Jag har en -88 års modell på gång.Är jag rätt ute?Om någon vet skicka svar! Tack på förhand!
Re: CORVETTE CAB-88
Finns ingen. Corvette har bara 2 stolar fram och inget "minisäte" bak. Camaro med flera har detta lilla säte bak.
/Lars/
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Ingen riktig Corvette har plats för bön pall...
Men couperna är det ju annars med...
Men skämt åsido , vet att folk haft småbarn bak stolarna på "c3,or, tydligen är det lite plats mellan stolarna där,
Samt att en bilbarnstol går att spänna fast i bagage remmarna på en C4 coupe,borde funka på C5,C6 också.
Men idag ska ju barn sitta fast felvända i säkerhetsbälten som en "expert" godkänt och att kloka människor från exempelvis miljöpartiet ansett att det är lagligt, så egna initiativ anses väldigt suspekta, och osäkra, så räkna med konstiga och sneda blickar från "normala" och säkerhetstänkande människor.
Men skämt åsido , vet att folk haft småbarn bak stolarna på "c3,or, tydligen är det lite plats mellan stolarna där,
Samt att en bilbarnstol går att spänna fast i bagage remmarna på en C4 coupe,borde funka på C5,C6 också.
Men idag ska ju barn sitta fast felvända i säkerhetsbälten som en "expert" godkänt och att kloka människor från exempelvis miljöpartiet ansett att det är lagligt, så egna initiativ anses väldigt suspekta, och osäkra, så räkna med konstiga och sneda blickar från "normala" och säkerhetstänkande människor.
-
Johan Fräjdin
- Corvetteälskare

Re: CORVETTE CAB-88
Du får bygga en svärmorslucka av bakrutan...visa bilder när du är klarjan lindman skrev:jag vill ha en C4 med en bönpall bak så att min dotter kan åka med
See four -84 aut. flyttgodsbil med 750cfm förgasare, C5bromsar å pollyb.