CORVETTE CAB-88

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
jan lindman
Nykomling
Nykomling

CORVETTE CAB-88

Inlägg av jan lindman »

jag vill ha en C4 med en bönpall bak så att min dotter kan åka med,vilken årsmodell skall jag gå på?Jag har en -88 års modell på gång.Är jag rätt ute?Om någon vet skicka svar! Tack på förhand!
Lars J
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Re: CORVETTE CAB-88

Inlägg av Lars J »

Finns ingen. Corvette har bara 2 stolar fram och inget "minisäte" bak. Camaro med flera har detta lilla säte bak.

/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

min har pakethållare! :wink:
Nexxus
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Nexxus »

Han kanske menade en Citroën C4:a? :roll:
Ingo
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Ingen riktig Corvette har plats för bön pall...

Inlägg av Ingo »

Men couperna är det ju annars med...
Men skämt åsido , vet att folk haft småbarn bak stolarna på "c3,or, tydligen är det lite plats mellan stolarna där,
Samt att en bilbarnstol går att spänna fast i bagage remmarna på en C4 coupe,borde funka på C5,C6 också.
Men idag ska ju barn sitta fast felvända i säkerhetsbälten som en "expert" godkänt och att kloka människor från exempelvis miljöpartiet ansett att det är lagligt, så egna initiativ anses väldigt suspekta, och osäkra, så räkna med konstiga och sneda blickar från "normala" och säkerhetstänkande människor.
Johan Fräjdin
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Johan Fräjdin »

Njae... Inte för att jag är miljöpartist, men att ha barn bakom stolarna på en C3 cet jag inte om det är en så bra ide.
Min grabb (två år) skulle iallafall bli duktigt förbannad om jag försökte stuva in honom i det utrymmet...
Jonathan
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Kontakt:

Inlägg av Jonathan »

Käringen hemma och polaren/ungen (om man nu har nån) i framsätet bredvid dig!!!

:lol:
-69, 502, Coupé
Stefan
Corvetteexpert
Corvetteexpert

Re: CORVETTE CAB-88

Inlägg av Stefan »

jan lindman skrev:jag vill ha en C4 med en bönpall bak så att min dotter kan åka med
Du får bygga en svärmorslucka av bakrutan...visa bilder när du är klar :wink:
See four -84 aut. flyttgodsbil med 750cfm förgasare, C5bromsar å pollyb.
Lars J
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Lars J »

Jonathan skrev:Käringen hemma och polaren/ungen (om man nu har nån) i framsätet bredvid dig!!!

:lol:
Nä... kärringen och ungen hemma och en snygg dofsing i högerstolen! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Skriv svar