Hej!
ÄR ny här på forumet och funderar väldigt starkt på att skaffa en Corvette till nästa sommar. Åker BMW idag och är otroligt nöjd.....men tyvärr så kan man inte köpa en M3 och försäkra den för humana pengar när man e ung. Har hört att man kan köra entusiast försäkrig genom cc och de är ju billiga vetterna så varför inte.
Tänkte hämta bilen från usa nästa vår...har lite släkt där som hjälper mig hitta en bil, har ni några tips och nåt att fundera på?
Enligt min mening så ska en sån bil tåla att köras ordentligt...kunna köras fullt i en timme eller två på autobahn eller busa lite om man nu vill det. Håller bilarna? HAr inte hört så gott om jänkare så därför jag undrar. Tacksam för seriösa svar! :evil:
Ny på forumet, tips om c5?
Bilarna håller det är inga problem, men det är inga Lexus precis så vill du ha en bil med precision som går tyst och allt är perfekt så är Corvette inget för dig
Söker du däremot en bil med mycket körglädje och som du känner att du kör så är det nog rätt bil!
/Lars/
Söker du däremot en bil med mycket körglädje och som du känner att du kör så är det nog rätt bil!
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"