Hejsan, är det någon som känner till nåt bra att veta om dom, var där i förra veckan och kollade runt lite men tyckte nog att det verkade lite hmm,, vad ska jag säga,, aningen oseriöst kanske är rätt ord, missförstå mig inte, försäljarna var väldigt trevliga och tillmötesgående så servicen var det absolut inget fel på. De har en del corvetter, bl a två Z06, en är ombyggd till cab.
Mvh
Gemo bil i Malmö?
Du har tydligen en bra "magkänsla" för bilförsäljare. Deras röda Z06 skall enligt uppgift på annant forum varit hårt smälld i Californien + mätareskruvad.
Finns mycket skit som kommit in från företrädesvis USA de senaste åren som oseriösa handlare försöker kränga på mindre vetande köpare. Att köpa billigt kan bli ditt livs dyraste affär.
/Lars/
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Tja vad kan man säga, den röda z06 var en aning skabbig, gummilister som inte var hela bl a, glipor i kaross mm. En vit -98 som e ännu värre, finns på blocket, hela fronten är flyttad i sidled minst en cm och det glipar mellan huv och skärm säkert 1,5 cm på ena sidan och bara några mm på andra
Nej jag brukar gå efter tesen, man får oftast vad man betalar för. Var senast idag på Auto classica i Ystad och kollade, där stod en silvergrå c5 tror det var -00 som var såld, den var fan som ny både inne och ute, skillnaden på skicket i malmö och ystad var enormt stor, kan säga att jag har fullt förtroende för personalen på autoclassica, seriöst. Dom ska få ta hem en c5 till mig helt klart, om jag inte hittar nån annan hemma då.