Seriös och duktig lackerare

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
kaparn
Nykomling
Nykomling

Seriös och duktig lackerare

Inlägg av kaparn »

Hej, skall lackera om en hobbybil och har stora krav på att lacken är perfekt!! Finns det någon som vet en lackare som passar in på ovanstående krav? Det är bra om det finns referenser så att man kan få titta på ett eller flera jobb som lackaren har gjort. Ett plus är också om han samarbetar med någon som kan plocka isär och sätta ihop bildelarna som lackern skall jobba med!
STINGRAY454
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Kontakt:

Inlägg av STINGRAY454 »

Du skall nog tala om vilken region i landet detta skall ske åxå, OM du inte är beredd att frakta bilen över större sträckor då villsäga :idea:
kaparn
Nykomling
Nykomling

Inlägg av kaparn »

Hej tack för tipset, men jag har inte satt några begränsningar vad det gäller område med hänsyn till att det är svårt att få tag på bra hantverkare idag och om det skulle visa sig att det finns någon långt bort som motsvarar de förväntningarna som jag har på lacken, så kan det vara värt att frakta bilen en bit för att få ett bra resultat
Användarens profilbild
mrv8
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av mrv8 »

Har inga erfarenheter av dom hur dom är på att lacka men dom har i alla fall den helheten som du efterlysser. Dom kan hämta bilen och göra allt på en plats som montera isär lackera och sätta ihop igen.

Eller som dom själva kallar det "your one-stop-shop"

Dom ska även ha en motivlackerare anställd nu i Januari 06, gör även reklam att dom lackar om speciallbilar.

Du får slå en signal till dom och bilda dig en egen uppfatning om dom.

Classic Autocenter AB
Spegelvägen 1
361 94 Eriksmåla

0471-413 90 (vard 7-16)

Mvh
MrV8
kaparn
Nykomling
Nykomling

Inlägg av kaparn »

Hej mrv8, tack för tipset !!

Jag skall kolla med dem!
Användarens profilbild
Mr SIXPACK
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Kontakt:

Hej Kaparn.

Inlägg av Mr SIXPACK »

Han som lackade min Corvette är jätteduktig. Jag är supernöjd.
Se resultatet här http://www.garaget.org/?car=2242&image=113430 Han håller hus i Bålsta. Om det är intressant så kan jag höra med honom om han är intresserad. Lägg ett mail isåfall.
Bästa Corvettehälsningar

Svemp@
Skriv svar