bilder på min nyinköpta 69a
bilder på min nyinköpta 69a
Hr är lite bilder
http://www.garaget.org/?car=13726&image=118531
http://www.garaget.org/?car=13726&image=118529
MVH
Frebba
http://www.garaget.org/?car=13726&image=118531
http://www.garaget.org/?car=13726&image=118529
MVH
Frebba
Det fattas däcksrök! Annars är det ju en vacker bil. Men var är originalgälarna med krominsatserna? Har du haft möjlighet att köra eller skall du vänta till permafrosten släpper om en evighet?
Jag såg bilen på Blocket men min hustru anser att en Corvette räcker. Konstiga ideer vissa tanter har!
Jag såg bilen på Blocket men min hustru anser att en Corvette räcker. Konstiga ideer vissa tanter har!

Günter
-
- Corvetteälskare
-
- Corvetteälskare
- Kontakt:
tackar
Hejsan på er
Tack för alla goda tankar
Kom hem kl0100 e går natt efter en låååååång resa med 4 polis spärrar för att någon inte ville tjäna ihop sina pengar själv utan fick lov att "låna" av banken.
Resan blev inte mindre pirrig av att lastbilen var oskattad och att försäkringen bara gällde om ägaren körde , vilket han givetvis inte gjorde.
Lastade i spöregn och spärrade av en väg i 20 minuter för att den enda lastningsplatsen fanns där, väl lastad fick vi kaffe av ägaren som för övrigt var väldigt seriös. Dokumentationen var otroligt väldigt bra, fick för övrigt med en Assambly manual till bilen med sprängskisser på allt, säkert 200sidor.
Provkörde lite idag!!! Oj oj vilken upplevelse
, ser fortfarandeut så här
Den sparkar iväg bra, och vilken låda bara att slita och dra, lika lättkörd som gamla b asconan. Jag är kär.
Det satt en skaplig stereo i men varför har man det i en corvette
Som svar på några synpunkter
Krockad? nej det kan jag aldrig tänka mig
Maskin i pannrummet? bromsad 457Hk och bäste et 12,778 räcker det i det här gänget? (ej moppsig)
Nu börjar det roliga. Side pipes ock kanske nya fälgar. lack får vänta
Tack för ett underbart forum och hoppas jag kan bidra med lika mycket som ni hjälper.
Frebba=corvetteägare
Tack för alla goda tankar
Kom hem kl0100 e går natt efter en låååååång resa med 4 polis spärrar för att någon inte ville tjäna ihop sina pengar själv utan fick lov att "låna" av banken.
Resan blev inte mindre pirrig av att lastbilen var oskattad och att försäkringen bara gällde om ägaren körde , vilket han givetvis inte gjorde.
Lastade i spöregn och spärrade av en väg i 20 minuter för att den enda lastningsplatsen fanns där, väl lastad fick vi kaffe av ägaren som för övrigt var väldigt seriös. Dokumentationen var otroligt väldigt bra, fick för övrigt med en Assambly manual till bilen med sprängskisser på allt, säkert 200sidor.
Provkörde lite idag!!! Oj oj vilken upplevelse

Det satt en skaplig stereo i men varför har man det i en corvette

Som svar på några synpunkter
Krockad? nej det kan jag aldrig tänka mig
Maskin i pannrummet? bromsad 457Hk och bäste et 12,778 räcker det i det här gänget? (ej moppsig)
Nu börjar det roliga. Side pipes ock kanske nya fälgar. lack får vänta
Tack för ett underbart forum och hoppas jag kan bidra med lika mycket som ni hjälper.
Frebba=corvetteägare
Ja du Frebba,
kan bara gratulera till en fantastiskt rolig leksak !
Den ser jättefin ut och det är inte bara en bil, det är en ren investering också (beroende på hur mycket man slantar ut på allt som finns att köpa till en Corvette !).
Har själv en 78:a som det krävdes en hel del skruvande med för att få den till en körbar Corvette men det var värt varenda timme i garaget när det äntligen var dax att mullra iväg till Bilprovningen för att besikta.
Glide on!
//Hagge
kan bara gratulera till en fantastiskt rolig leksak !
Den ser jättefin ut och det är inte bara en bil, det är en ren investering också (beroende på hur mycket man slantar ut på allt som finns att köpa till en Corvette !).
Har själv en 78:a som det krävdes en hel del skruvande med för att få den till en körbar Corvette men det var värt varenda timme i garaget när det äntligen var dax att mullra iväg till Bilprovningen för att besikta.
Glide on!
//Hagge