http://web.comhem.se/~u16506891/index.htm
Vetten´s hem!
- Knightrider
- Rookie

TACKAR ödmjukast för den positiva responsen
Observera att hemsidan är gjord i ett enkelt hemside program som tyvärr inte lämnar allt för mycket till fantasin
Men man gör så gott man kan, man är ingen data frik direkt
JA jag är tok nöjd med inredning kommer fler bilder efter midsommar då hela inredningen är på plats, på bilderna saknas fortfarande instrument brädan
Skönt att bli av med den gamla avdankade röda inredningen som suttit sedan heden hös. Samt den gjorde inte mycket för att höja utseendet på bilen
Ska bli skönt att få ut bilen nu
Väl mött i sommar
Observera att hemsidan är gjord i ett enkelt hemside program som tyvärr inte lämnar allt för mycket till fantasin
JA jag är tok nöjd med inredning kommer fler bilder efter midsommar då hela inredningen är på plats, på bilderna saknas fortfarande instrument brädan
Skönt att bli av med den gamla avdankade röda inredningen som suttit sedan heden hös. Samt den gjorde inte mycket för att höja utseendet på bilen
Ska bli skönt att få ut bilen nu
Väl mött i sommar
- Mr SIXPACK
- Corvetteälskare

- Kontakt:
Tack fixatKeller skrev:riktigt jävla snygg bil, lack och inredning är ruskigt snyggt..
får man fråga vad lackjobbet kostade mellan tummen och pekfingret?
psst.. snyggare att stava "kontackta oss" utan ett c
Lacken är gjord innan min tid! Men jag har varit i kontakt med lackfirman och enligt dom så ligger jobbet runt 40000:-.
Det ända tråkiga är om man skulle vilja bättra lacken
Men den är extremt fin i soljus, går inte riktigt att häva fram lacken på bild!
Trevlig midsommar önskar vi från Vetten
- Knightrider
- Rookie

- Knightrider
- Rookie

D var ju inte så kul att han vart så oförsiktig förra ägarenMattias skrev:Knightrider skrev:Hoppas du håller lacken i bra skick då
mmmmmm
Tyvärr så har förra ägaren varit oförsiktig vid återmontering av allt efter lack, Så det blir till att finna en bra lack firma som kan fixa skavankerna![]()
Ska lämna in den på lackrekondning i sommar också![]()
Men jag fick den för ett bra pris
Du tvättar väl den aldrig i maskintvätt som statoil o sånt?
- Knightrider
- Rookie