Helt underbart...

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Helt underbart...

Inlägg av frisk »

...va det idag. Tog ut corven i solskenet. Nedcabat (eller va man ska kalla det) och lämnade barnen själva för att visa upp bilen för morsan! (som en gång i tiden (typ 1865) har kört F3). När jag kom ut på vägen så lät jag bara bilen glida fram i 50 och de va så underbart och alla problem jag haft va borta!! :D Men.....

Kyrkan som kommer efter 500m ville annat. Det började ryka lite lätt! Dammar det?? Nu börjar det ryka mycket! :roll:
Bäst att stanna vid kyrkan.... :shock: Slangen till växellådskylarn hade hoppat av :evil:

Morsan fick ju se bilen eftersom hon fick komma och lämna skruvmejsel och papper....mycket papper sa jag till henne!!! En underbar kompis kom sedan med växellådsolja och nu va man hemma igen. Ljungfruresan eller??

Bör tilläggas att jag hade mina uppochnervända kors i backspegeln när jag passerade kyrkan... Tur man inte e troende!!!

Jag tror inte... jag vet att jag och bilar inte går ihop :(

Men en vacker dag ska nog även jag kunna köra vetten utan att det inträffar annat än blickar från snygga killar. :shock: Tjejer ska de va... :lol:
vett74
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av vett74 »

hehe det blir nog bra tillslut ska du se!
Christian Larsson
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Christian Larsson »

Jag tog också en premiärtur just idag med vetten, hur härligt som helst att få lyfta ner den efter en lång vinter av framvagns- och bromsjobb!

Dock är det ju så med dessa bilar, de raggar bäst på killar som är under 14 eller över 40 :roll:
Var är dom 20 åriga tjejerna? :twisted:

Stör mig lite på min perfektionism när det gäller bilen, man blir så sjukt orolig för minsta knak eller bonk under bilen när man kör, i en normal bil hade jag inte brytt mig så mycket, men här vill jag alltid att allting ska vara perfekt och veta precis varför allt händer.

Dock verkar inte min bil ogilla mig fullt så mycket som din ogillar dig, frisk, vad gör du mot den alltså?
Sandberg
Corvetteexpert
Corvetteexpert

Inlägg av Sandberg »

Låter skönt ser fram mot att min nya kärlek ska levereras :lol:
Frugan börjar redan bli lite svartsjuk :oops:
1968 Corvette Convertible 427/400Hp Tripower.
Skriv svar