Tur att jag inte betalade så mycket för Corvetten då. Man får väl räkna med att bli "lite lurad" vid de flesta bilaffärer.
Säljarna håller inne med lite info, även om jag hade vetat att det "bara" var ett 2-bults block, så skulle jag köpt bilen.
Ännu så länge är nog det här det enda som inte stämmer med vad säljaren utlovat.
Men det gör inget, jag är glad ändå!!
Det kunde varit värre, ett par skruvar som fattas är inte hela världen. Det finns folk som bara gör skruvar hela dagarna.....
Sitter windage trayen bara på Corvetter? Jag antar att den är till för att hålla oljan på plats eller??
388ci 460HP 480ft/lbs
Trick Flow heads, 750 CFM Holley HP, Performer RPM
CS XR280 Solid Roller 242/248 @ 0.050 .570 in /.576 ex
Eagle ESP crank, Manley rods 6.0" Probe SRS pistons 11.3 CR
http://www.youtube.com/watch?v=oPeSXs-UDIw
ET 12.57/188km/h