Köra C6 uppe i Luleå!!
- Christian Nilsson
- Corvettefantast

- Kontakt:
Köra C6 uppe i Luleå!!
Hej!
Alla har väl fått erbjudande om att åka med Cadillac Sverige till Luleå och köra Cadillacs modeller och även nya C6 på isbana.
Nån som skall med??
Jag har anmält mig till 4-5 februari, väntar mer info från dem.
/Christian Nilsson, medlem 1903
Alla har väl fått erbjudande om att åka med Cadillac Sverige till Luleå och köra Cadillacs modeller och även nya C6 på isbana.
Nån som skall med??
Jag har anmält mig till 4-5 februari, väntar mer info från dem.
/Christian Nilsson, medlem 1903
- Stolt ägare till en 1996 LT4 Coupe white/tan -
Re: Köra C6 uppe i Luleå!!
Frågan är hur mycket C-6 du får köra. Läste igenom programmet och C-6 testen låg på förmiddagen dag två och det var hemresa runt lunch. Är det mycket folk där förmodligen motorjournalister etc så blir det nog bara något varv runt "banan" på vad jag förstår halt underlag.
Nä en förmiddag på Nurburgring i sommarväder hade varit något!
/Lars/
Nä en förmiddag på Nurburgring i sommarväder hade varit något!
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
- Christian Nilsson
- Corvettefantast

- Kontakt:
Kanske blir det så, och visst är det lite av ett jippo runt Cadillacs varumärke, men tror ändå att det blir riktigt kul...
Man åker ju inte BARA för körningen av C6, då är man ju lite fel ute kanske......som hallänning är det roligt att se snö nån gång om året
Man åker ju inte BARA för körningen av C6, då är man ju lite fel ute kanske......som hallänning är det roligt att se snö nån gång om året
Frugan kanske vill ha en slant med eller? De e ju inte bara bilar som ska renoveras hehefrisk skrev:nä inte jag heller. pengarna får gå till annat + garaget ska ju bli färdigt innan bilen blir klar.
/Terner
Corvette BB -73 Coupe numera såld
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor
Hehe ok de låter ju tjusigt. Annars kan du kanske lämna henne i inbyte när det blir dax?frisk skrev:nja frugans renovering dröjer. hon e ju inte så gammal än
/Terner
Corvette BB -73 Coupe numera såld
- Christian Nilsson
- Corvettefantast

- Kontakt:
Hej igen,
en uppdatering; nån som skall med till Luleå?
Jag fick min begäran om deltagande 4-5 ändrad till 5-6, men sedan dess har jag inte fått mer information, varken om flygtider, betalning eller nånting.......
Däremot skrev dom att det skulle vara några CCS-medlemmar med just den 5-6....
Verkar halta lite det här eventet just nu...
/Christian
en uppdatering; nån som skall med till Luleå?
Jag fick min begäran om deltagande 4-5 ändrad till 5-6, men sedan dess har jag inte fått mer information, varken om flygtider, betalning eller nånting.......
Däremot skrev dom att det skulle vara några CCS-medlemmar med just den 5-6....
Verkar halta lite det här eventet just nu...
/Christian