fråga till frisk
fråga till frisk
Tjena Frisk är det en 502:a/502hp du har köpt?
-
Stingray-75
- Corvettefantast

frisk
Tjena tänkte bara kolla om du bromsat maskinen ännu????
jag ska bromsa min hos tommy flitt när den är klar så får vi se vad han kan loka ur stackarn
mvh t
jag ska bromsa min hos tommy flitt när den är klar så får vi se vad han kan loka ur stackarn
mvh t
20" E ballt!!!!
Ska nog inte bromsa min gasar hellre hehe...
Nja skämt åsido så lär den väl få bekänna färg på andra sätt. Och blir man inte nöjd finns det ju grund för lite modifieringar till nästa vinter
/Terner
Nja skämt åsido så lär den väl få bekänna färg på andra sätt. Och blir man inte nöjd finns det ju grund för lite modifieringar till nästa vinter
/Terner
Corvette BB -73 Coupe numera såld
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor
-
Stingray-75
- Corvettefantast

-
Stingray-75
- Corvettefantast

hmm
vad är det som saknas??
själv har jag massor att göra högen med delar växer hemma,tiden räcker inte till:barn,fru,hus,landet,privat bilar,jobb,pärlan,puhh jag behöver lite semester så man kan börja fixa pärlan på allvar
själv har jag massor att göra högen med delar växer hemma,tiden räcker inte till:barn,fru,hus,landet,privat bilar,jobb,pärlan,puhh jag behöver lite semester så man kan börja fixa pärlan på allvar
20" E ballt!!!!
-
Stingray-75
- Corvettefantast

hmm
vet precis hur det är grabben har något virus i kroppen inte kul men vad gör man,motorn kommer i mitten av april så då kommer tommy flitt få ta vid och locka fram några extr pållar=)
annars så är det planerat att så fort vädret tillåter så kommer jag köra bilen till eskilstuna och börja demontera bakvagn och framvagn så bläster killen får göra sitt...
mvh t
annars så är det planerat att så fort vädret tillåter så kommer jag köra bilen till eskilstuna och börja demontera bakvagn och framvagn så bläster killen får göra sitt...
mvh t
20" E ballt!!!!