Aktivitet

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Lelle.H
Nykomling
Nykomling

Aktivitet

Inlägg av Lelle.H »

Det var väldigt lite aktivitet på denna tråd kom i gen :lol:
Leif Eriksson
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Re: Aktivitet

Inlägg av Leif Eriksson »

Hejsan Lelle .. Mantorp Park imorron Lördag. Ska se Ubbe köra å kolla hans GULA bil ..

// Leif
-92:a Coupé Automat. Som jag gillar att "dumåka" med om jag inte har nå´t riktigt mål.......
Kjell.Magnusson
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Kjell.Magnusson »

Hejs

Hmmm, det är lite aktivitet på ALLA trådar/avdelningar/hela forumet! Tyvärr.. kan vara det att forumet inte fungerar perfekt eller för att folk inte har lust/ork att skriva nu under sommartid med bra väder.
Kanske det blir bättre på forumet när vädret blir sämre, vilket vi inte får hoppas! (att vädret blir sämre).
Hoppas verkligen att forumet blir riktigt igen..
Ha de! Kjell
CCS 3315
blue 1981
Lelle.H
Nykomling
Nykomling

Inlägg av Lelle.H »

Leif Eriksson skrev:Hejsan Lelle .. Mantorp Park imorron Lördag. Ska se Ubbe köra å kolla hans GULA bil ..

// Leif

Hur dags i morgon !
Lelle.H
Nykomling
Nykomling

Inlägg av Lelle.H »

magnum skrev:Hejs

Hmmm, det är lite aktivitet på ALLA trådar/avdelningar/hela forumet! Tyvärr.. kan vara det att forumet inte fungerar perfekt eller för att folk inte har lust/ork att skriva nu under sommartid med bra väder.
Kanske det blir bättre på forumet när vädret blir sämre, vilket vi inte får hoppas! (att vädret blir sämre).
Hoppas verkligen att forumet blir riktigt igen..

Hoppas jag med 8)
Skriv svar