Facebook !
Facebook !
Vi börjar bli några trogna,Vore kul om fler ville komma till FB och dela lite mektips bilder bra musik mm.mm 

Re: Facebook !
??????
Nej Heta linjen det är grejer det

Nej Heta linjen det är grejer det

Som Jerka säger, Heta linjen hellre än FB..
mvh
MickeW
mvh
MickeW
Även en silverfisk kan glimma till!
http://www.corvetten.com
http://www.corvetten.com
Fördelen med FB är ju att man slipper dom stönande gubbarna! 

O Fan jag som trodde dom flyttat till FB........
-
- Corvetteälskare
Jag frågar mig, vad är det för fel på detta forum? Det finns säkert fler som mig som skiter i Facebook!Johanw skrev:Vi börjar bli några trogna,Vore kul om fler ville komma till FB och dela lite mektips bilder bra musik mm.mm
/Benny
Röd Corvette C4 86:a CCS medlem 3091
Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Vettemannen skrev:Jag frågar mig, vad är det för fel på detta forum? Det finns säkert fler som mig som skiter i Facebook!Johanw skrev:Vi börjar bli några trogna,Vore kul om fler ville komma till FB och dela lite mektips bilder bra musik mm.mm
/Benny
Amen

"Att ge pengar och makt till politiker är som att ge whiskey och bilnycklar till tonårsgrabbar."
"När en politiker säger att vi sitter i samma båt så betyder det att det är du som skall ro."
"När en politiker säger att vi sitter i samma båt så betyder det att det är du som skall ro."
-
- Corvettefanatiker
Hejs
Kan inte annat än hålla med vettemannen, johanw, hasseh m.fl.:
Vi har ju en alldeles egen facebook här! Så vad ska vi med det andra joxet till?
Kan inte annat än hålla med vettemannen, johanw, hasseh m.fl.:
Vi har ju en alldeles egen facebook här! Så vad ska vi med det andra joxet till?
Ha de! Kjell
CCS 3315
blue 1981
CCS 3315
blue 1981
Personligen tycker jag att det är märkligt att klubben inte har en officiell profil på facebook..
Vi lever i 2012 och vad hindrar oss från att visa upp vår verksamhet och våra aktiviteter på fejjan?
Varför inte starta en strikt och städad officiell Club Corvette Sweden profil där vi har evenemangskalender och lite bilder från evenemang osv?
Det existerar redan i dag en Club Corvette profil på fejjan men den har en mer bloggliknande skepnad.
Vi lever i 2012 och vad hindrar oss från att visa upp vår verksamhet och våra aktiviteter på fejjan?
Varför inte starta en strikt och städad officiell Club Corvette Sweden profil där vi har evenemangskalender och lite bilder från evenemang osv?
Det existerar redan i dag en Club Corvette profil på fejjan men den har en mer bloggliknande skepnad.
Ricky Berg.
1972 454 convertible.
CCS 3125.
E-mail: ricky.berg@clubcorvette.se
2011 - KM Oldies
2012 - KM Oldies
2013 - KM Oldies
2014 - KM Oldies
1972 454 convertible.
CCS 3125.
2011 - KM Oldies

2012 - KM Oldies

2013 - KM Oldies

2014 - KM Oldies

-
- Corvettefanatiker
Hejs
Ja, jag får nog ändra mej lite: Vi kan använda Facebook som "reklam" för våra evenemang!
Men står nog kvar vid att det är detta forum vi ska använda till Corvette frågor & synpunkter.
Ja, jag får nog ändra mej lite: Vi kan använda Facebook som "reklam" för våra evenemang!
Men står nog kvar vid att det är detta forum vi ska använda till Corvette frågor & synpunkter.
Ha de! Kjell
CCS 3315
blue 1981
CCS 3315
blue 1981
Forumet är imo en utmärkt träffplats samt en bra kunnskapskälla för alla Corvetteåkare. 
Men en kalender och lite info om vår verksamhet samt länkar till klubbens hemsida, forumet och lite bilder skulle sitta som en smäck i en officiell (synlig för alla) facebook profil.

Men en kalender och lite info om vår verksamhet samt länkar till klubbens hemsida, forumet och lite bilder skulle sitta som en smäck i en officiell (synlig för alla) facebook profil.

Ricky Berg.
1972 454 convertible.
CCS 3125.
2011 - KM Oldies
2012 - KM Oldies
2013 - KM Oldies
2014 - KM Oldies
1972 454 convertible.
CCS 3125.
2011 - KM Oldies

2012 - KM Oldies

2013 - KM Oldies

2014 - KM Oldies

Jag håller med här.
Jag kan inte använda sociala media pga arbetsklassning men tycker inte det är någon nackdel med att vi visar oss där.
Man har ingen kontroll över vad som skrivs på den typen av media och vi kan inte moderera men så är det helt enkelt.
Om någon vill, kan, orkar fixa med Facebook , twitter och vad som nu är aktuellt av de hundratals sociala medierna så tycker jag att det är bra.
Jag kan inte använda sociala media pga arbetsklassning men tycker inte det är någon nackdel med att vi visar oss där.
Man har ingen kontroll över vad som skrivs på den typen av media och vi kan inte moderera men så är det helt enkelt.
Om någon vill, kan, orkar fixa med Facebook , twitter och vad som nu är aktuellt av de hundratals sociala medierna så tycker jag att det är bra.
Mvh
Thomas
Thomas
Ett utmärkt initiativ för att öka intresset för CorvetteJohanw skrev:Vi börjar bli några trogna,Vore kul om fler ville komma till FB och dela lite mektips bilder bra musik mm.mm

Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
EKERÖ BILVÅRD * DEKORTRYCK * LIGHT 4 YOU
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kinnekulle 23 maj, Karlskoga 23 aug
EKERÖ BILVÅRD * DEKORTRYCK * LIGHT 4 YOU
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kinnekulle 23 maj, Karlskoga 23 aug
PRO hahahaha