Är det någon som har B&B Fusion monterat
Är det någon som har B&B Fusion monterat
som man skulle kunna lyssna på? Det verkar vara väldigt delade meningar om både kvalitet, passform och irriterande "drone". Det är som internet brukar vara helt enkelt. 

Mvh
Thomas
Thomas
Re: Är det någon som har B&B Fusion monterat
Har du vägarna förbi Visby så går det bra att lyssna på mitt system som jag haft i 2 år. Mkt nöjd, finns resonans mellan 1500-1800 varv på stängt läge (laglig landsvägsfart på 6:an) men då är det bara att peta in 5:ans växel. Fungerat utmärkt, just återvänt ifrån t o r Visby - Champagne utan att frun har klagat på ljudet.
På öppet läge kör jag i stan, det skall höras när jag kommer
men det är inget läge som man ligger och kör några längre sträckor på landsväg.
På öppet läge kör jag i stan, det skall höras när jag kommer

Det är aldrig för sent att ha en lycklig barndom.
C6 Coupé -07 Machine Silver A6 Z51 B&B Fusion
Se där ja. Farsan är gute så man har spenderat en del tid på ön, dock mest i Klintehamn.
Jag får höra av mig nästa gång jag är på väg från fastlandet.
Jag hade en Vette framför mig idag i Linköping som det stod Blue 808 eller liknande på. Den varvade iofs inget men verkade ha ett gott ljud. Hade tänkt fråga vad det var för system på men det var för mycket trafik(kaos).

Jag får höra av mig nästa gång jag är på väg från fastlandet.
Jag hade en Vette framför mig idag i Linköping som det stod Blue 808 eller liknande på. Den varvade iofs inget men verkade ha ett gott ljud. Hade tänkt fråga vad det var för system på men det var för mycket trafik(kaos).
Mvh
Thomas
Thomas
Välkommen!
Det är aldrig för sent att ha en lycklig barndom.
Nu kan jag besvara min egen fråga. Det funkar utmärkt med Fusion i stängt läge. I öppet läge så blir man idiot på ungefär 10 minuter om man ligger på samma varvtal + att det är resonans precis som Björn säger runt 1500 varv.
Kör man aktivt så funkar det utmärkt även med öppet system. Det är ett mysigt ljud i båda lägena och jag är glad att jag inte valde ett statiskt system i slutänden.
Kör man aktivt så funkar det utmärkt även med öppet system. Det är ett mysigt ljud i båda lägena och jag är glad att jag inte valde ett statiskt system i slutänden.

Mvh
Thomas
Thomas
Låter bra det!
Snart ska det på! Helt ok finish också får man nog säga.

Snart ska det på! Helt ok finish också får man nog säga.