Hej där
Ännu en nykomling har hittat hit...Börjar med en "simpel" fråga, letar efter vita eller rökfärgade skärmblinkers som passar "rakt av" istället får dom gula som sitter nu, men har inte hittat exakt från vilken bilmodell dom kommer ifrån än...Är lite inne på Mitsubishi Galant 1993-1996...? Tänkte skicka med en bild också men "bilagekvoten" var uppnåd...? Bilen är C5 1997 EU version & blinkers verkar vara fabriksmonterat. Tacksam för tips. Mvh Micke
Skärmblinkers C5
-
- Nykomling
Re: Skärmblinkers C5
Hej
Jag kör med Volvo xc70 på min. Passar direkt utan att du behöver göra nån åverkan. Ska vara dom med gummipackning.
Jag kör med Volvo xc70 på min. Passar direkt utan att du behöver göra nån åverkan. Ska vara dom med gummipackning.
C6 GrandSport 2010
Jag kör med Opel Vectra vit blinkers, har exakt samma form som EU orginal gula blinkers fast något mindre.
MVH Conan999
-
- Nykomling
Hmmm Tack för svar har beställt till "Mitshubishi" redan...får se om det blir vinst eller nitlott....
Mvh Micke
Mvh Micke
-
- Nykomling
Hej igen
Fick dit dom nya vita idag, passade "givetvis" inte rakt av...glasdelen är identisk med dom gamla men tyvärr inte själva huset & kontakt...ja ja så är det.
Micke
Fick dit dom nya vita idag, passade "givetvis" inte rakt av...glasdelen är identisk med dom gamla men tyvärr inte själva huset & kontakt...ja ja så är det.
Micke