15:e året nu om jag inte har fel!
All Car & Bike Meet / askersund 24/7
All Car & Bike Meet / askersund 24/7
Är det några fler som ska dit? det brukar vara en riktigt trevlig träff, och självklart crusing på kvällen
Kompressormatad stingray SÅLD!
Så här står det på http://www.usabil.nu
All Car And Bike Meet Askersund
Den 24 juli är det dags för den 15:e träffen. Utställningen öppnar 10.00-17.00. Utställning av bil och mc. Marknad, tivoli motorsprängning mm. På kvällen cruising. På klubben kommer det att vara öppet hus från 20.00. Hubcats står på scenen. Mat och dryck kommer att finnas. Välkomna.
Verkar frestande - får se om ja får med tanten på noterna så kanske man kan hasa sig dit o titta lite - o fota lite kanske
Har vi Corvettare nått specialställe o stå på eller ska man skabba ner sig vid alla volvos o saabar när man parkerar
All Car And Bike Meet Askersund
Den 24 juli är det dags för den 15:e träffen. Utställningen öppnar 10.00-17.00. Utställning av bil och mc. Marknad, tivoli motorsprängning mm. På kvällen cruising. På klubben kommer det att vara öppet hus från 20.00. Hubcats står på scenen. Mat och dryck kommer att finnas. Välkomna.
Verkar frestande - får se om ja får med tanten på noterna så kanske man kan hasa sig dit o titta lite - o fota lite kanske
Har vi Corvettare nått specialställe o stå på eller ska man skabba ner sig vid alla volvos o saabar när man parkerar
´
--= [PLYMKVIST] =--
Försöker också vara där runt nio, om det passar med en C4-cab i sällskapet... 
Plattan i mattan!
Jaa de va en del vettar på träffen - men någon eriksson me fetaste joXet i huven såg vi inte till där - och hyffsad tur hade vi me vädret oXå - de regna en 20 minuter på eftermiddan - men annars vare fint - mycke bilar vare oXå (knäppte en 250 kort ungefär) - ingen corvette fick nått pris - men man kan ju inte få allt
´
--= [PLYMKVIST] =--
Kompressormatad stingray SÅLD!
Bildformatet jag använder - nee det som kom med kameran menar du
(1) Large/Fine: (3072x2048 pixels)
(2) Large/Normal: (3072x2048 pixels)
(3) Medium/Fine: (2048x1360 pixels)
(4) Medium/Normal: (2048x1360 pixels)
(5) Small/Fine: (1536x1024 pixels)
(6) Small/Normal: (1536x1024 pixels)
(7) RAW: (3072x2048 pixel)
Du får ringa till CANON o klaga - eller välj 640x427 eller 720x480
640x480 behöver ju inte vara det som bestämmer hur en bild ska se ut iof
(1) Large/Fine: (3072x2048 pixels)
(2) Large/Normal: (3072x2048 pixels)
(3) Medium/Fine: (2048x1360 pixels)
(4) Medium/Normal: (2048x1360 pixels)
(5) Small/Fine: (1536x1024 pixels)
(6) Small/Normal: (1536x1024 pixels)
(7) RAW: (3072x2048 pixel)
Du får ringa till CANON o klaga - eller välj 640x427 eller 720x480
640x480 behöver ju inte vara det som bestämmer hur en bild ska se ut iof
´
--= [PLYMKVIST] =--
Hör av dig när du har fått cd-n me bilderna från askersund - så ja får höra vad du tyckte om dom - ja tror ja fick några grymma bilder där oXå
Knäppte ett gäng på den gulsvarta nya corvetten som va där oXå - hörde att du oXå fotat den tidigare
Hör av dig när du har fått cd-n me bilderna från askersund - så ja får höra vad du tyckte om dom - ja tror ja fick några grymma bilder där oXå
Knäppte ett gäng på den gulsvarta nya corvetten som va där oXå - hörde att du oXå fotat den tidigare
´
--= [PLYMKVIST] =--
Ja den gulsvarta är Månadens Corvette på www.stingray.nu
Kommer du til Wheels?
Själv var jag på Åland i helgen o fick Peoples Choice + 3:e pris 60-tal
/Tommy
Ja den gulsvarta är Månadens Corvette på www.stingray.nu
Kommer du til Wheels?
Själv var jag på Åland i helgen o fick Peoples Choice + 3:e pris 60-tal
/Tommy