Hej har nu bromsat min 540 (807hk 6200v 753ft 5300v på 103oct som det stod på bromspapprena i från usa)
Blev 740.3hk6300v samt 656.5 ft 5300v på 103 oct och 725hk 6300v samt 644.4ft5300v på Vpower som jag kör på nu.ska
SE UPP FÖR HOKUSPOKUSHÄSTKRAFTER SOM UTLOVAS I FRÅN USA och tillochmed styrks på bromspapper.
11000kr kostade den nya motorbromsnigen och först nu anser jag motorn dynad.
Fick som förklaring av den svenska återförsäljaren som jag inte tänker uppge att en dynokörnig i USA är endast till för att se att grejerna håller och klarar belastning.
????????? jaha tänkte jag då?????????.
Hursom hällst motorn sitter i vetten och jag klagar inte på effekten (Den är brutal med tanke på hydralrulle som sitter i)
Men ändå!
SE UPP FÖR TVIVELAKTIGA MOTORBROMSNIGAR OCH DYNOPAPPER I FRÅN USA
11000kr fattigare.
Verklig effekt o vrid
Verklig effekt o vrid
vette-70 bb 540. Tom.s 12 bolt 1480kit
Re: Verklig effekt o vrid
Finns en dåligt filmad filmsnutt på youtube med sidepipes o raka rör. Det ekade mellan husväggarna vill jag lova
(corvette 540)
Bilar är kul
(corvette 540)
Bilar är kul
vette-70 bb 540. Tom.s 12 bolt 1480kit
Re: Verklig effekt o vrid
Ja, vad ska man säga.....är ju rätt dåligt från motorbyggaren i usa....iofs så har man ju hört att olika bänkar ger olika svar, men det skiljde ju rätt mycket.
Men visst, hästkrafterna duger väl rätt bra ändå....frågan är bara vad du betalade för?
Men som jag såg på videon så hade du rätt mycket problem med fästet med 725 hk också
MVH Krille
Men visst, hästkrafterna duger väl rätt bra ändå....frågan är bara vad du betalade för?
Men som jag såg på videon så hade du rätt mycket problem med fästet med 725 hk också
MVH Krille