Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Ok men det finns väl gränser.... Samma sak som att man inte ska prata med fula människor för dom kan ju få för sig att det är ok att se ut som dom gör!
frisk skrev:hahaha det såg jag först nu !!! Fan ...
Nån som vill köpa färlgar?
Ser ni vad det står på skylten bakom bilen? hahaha
Tja du har lättast att bygga en klon Frisk,enär dina fälgar redan är identiska..
Det där kladdet på rutorna fattar jag inte vitsen med..
Men man är väl för gammal
Men jag kommer inte på något annat så jag säger väl : Fyfan va ful!!
Corvette `88
Driving most supercars is like trying to manhandle a cow up a staircase, but this one is like smearing honey onto Keira Knightley! "Jeremy Clarkson"
Vem vill åka en enfärgad bil som ser ut som 77000 andra
Ja de kan jag ju hålla med om men man ska ju inte överdriva
Corvette `88
Driving most supercars is like trying to manhandle a cow up a staircase, but this one is like smearing honey onto Keira Knightley! "Jeremy Clarkson"
Som sagt speciella men kanske inte så snygga.
En del blev man ju gråtfärdig av
Corvette `88
Lars J skrev:
Nog så sant Tommy, men man behöver inte åka runt i en "julgran" heller Det finns ett MYCKET bra svenskt ord som är:LAGOM!
/Lars/
Äh, du är bara avis
Ja naturligtvis har du rätt som vanligt Tommy! Jag har nu varit i kontakt med Frisken angående att köpa hans fälgar. Vidare tänkte jag sätta in en diskokula samt klä inredningen i röd sammet. Vita däck med röd slitbana går ju alltid hem. Joystick att styra med istället för ratt är väl också ett säkert kort. Tänkte tejpa upp den med en hel del lila och oranga linjer + silvertejp som jag tycker bryter av snyggt. Blir det bara affär på Friskens fälgar så är väl ett 1:a pris i "pimp my ride" klassen given!
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Hupp.
Blev lite orolig ett ögonblick.
Men sedan insåg jag att det bara var C2 och C3,or som var förädlade.
Måste ju bero på att dom är hiskeligt fula orginal att man vill förbättra dom..
Undra vad tusan det är för bil som fått en nyare vettes bakända? http://www.digitalcorvettes.com/corvett ... 378uhm.jpg
kan det bli bättre?
Men tyvärr kan det där vara en C4...