Saab+corvette=Saorbvet
Saab+corvette=Saorbvet
Hade en gång en C5-99, Z06 Fjädrar & hämmare, SLP Underdrive Pulley, Dynatech Headers, Corsa Tiger Shark Exhaust.
-
- Corvetteexpert
Som att kasta pärlor till svin..

Magnus, C5 Z06 Roadsport/405hk med väghållning och aero
Roadsport, nytt reglemente och nya möjligheter!
http://www.spvm.se/
Aktuellt: Fixar o trixar inför 2017 säsong
Roadsport, nytt reglemente och nya möjligheter!
http://www.spvm.se/
Aktuellt: Fixar o trixar inför 2017 säsong
Men
Men hur går det här till?
man pratar om superkris för bilbranshen och alla bilar som ska säljas i framtiden kommer att vara jättesmå med snåla motorer som antingen går på matavfall eller el..
Hur passar vettemotorn in i den framtiden?
man pratar om superkris för bilbranshen och alla bilar som ska säljas i framtiden kommer att vara jättesmå med snåla motorer som antingen går på matavfall eller el..
Hur passar vettemotorn in i den framtiden?

Re: Men
dom kanske strypt den till 105hk och slagit knut på slangarna........

ja det är en mycket intressant fråga ofta känns den debatten som ett spel för gallerierna för majoriteten ger fan i vad dom släpper ut bara dom sitter skönt och har en bil med lite klös i...

ja det är en mycket intressant fråga ofta känns den debatten som ett spel för gallerierna för majoriteten ger fan i vad dom släpper ut bara dom sitter skönt och har en bil med lite klös i...
Hade en gång en C5-99, Z06 Fjädrar & hämmare, SLP Underdrive Pulley, Dynatech Headers, Corsa Tiger Shark Exhaust.
a ahahahahahahahabagge skrev:mm men de värsta är dom har ju en bra förkortning SAAB- Se Andras Avundsjuka Blickar

Nä SaaB har inte lyckats med mycket anser jag. Nu har jag iofs en saabmotor i min Vectra. Men den e ju ny bilen så det tar väl ett tag innan man kan utvärdera motorn... fast det e ju klart att vågar dom inte ha saab-motor i sin nya saab-bil så kanske jag ska börja bli lite orolig