Någon som kan tipsa mig om vart jag kan köpa MSD tändkablar?
Behöver kabeln mellan tändspolen och fördelaren.
Hade tänkt att få provstarta motorn någon gång,det har ju tagit en sån jävla tid allt runt omkring denna bil,börjar lessna lite nu
Nej nej nej inte ledsna nu ..du e ju så nära...ta en timeout...e det bara mellan tändspolen o fördelaren du söker? Kan man inte ta vilken kabel som helst bara det e samma innamäte o grovlek annars har ju Hansen Racing o Persåker MSD mdfl
Har nu suttit och kika lite på Summitracings hemsida och ser att jag har rätt kabel.Problemet är att jag har en tändspole med Female anslutning men kabeln jag har är det Female anslutningar på båda sidorna.Och det verkar som att det ska kunna finnas en "adapter" som man sätter i spolen så att man får male anslutning,men vart köper man en sådan någonstans i Sverige
Nu tror jag att det har löst sig med kabel problemet.Jag har nu beställt en ny MSD Blaster3 spole från Speedpro.Och förhoppningsvis så får väl jag det paketet innan helgen
Säga vad man vill,men grabbarna på Speedpro är snabba.Beställde sakerna i går och hade sakerna i dag ,och då har sakerna åkt 55mil.
Det måste jag säga att det är service .Bra jobbat .
Det var som när jag beställde däck från Däckonline i Måndags,i dag kom däckena och då har de skickats från Lehrte i Tyskland.Det var också snabbt tycker jag.