Hej!
Jag har monterat ett slalom and suspension pack på min 75a i kombination med poly bussningar,jag har även monterat längre fjäder bultar men tycker bilen är grymt hög!!! Är detta ngt som kommer ändras efter en tids användande eller kräver det radikala metoder??? (tips önskas) annars är det bara spacers till 20"hjulen som saknas,dom ska komma om en vecka ca sedan ska hjul vinklar justeras o bilen köras på rullande landsväg...hoppas kunna vara ute på vägarna inom kort!
Mvh Timpa
Shit bilen är för hög!!!
-
Stingray-75
- Corvettefantast

Shit bilen är för hög!!!
20" E ballt!!!!
kan nog kanske sätta sig lite men inte mycket,har du kollat så framfjädrarna sitter rätt? ,om dom inte satt sig på rätt ställe så blir bilen väldigt hög.
Hur långa bultar har du bak?bara att byta till ännu längre om det inte går att justera..
Jag kapade lite på min framfjädrar för att få ner bilen lite mer,har 550 lbs fjädrar men den var hög ändå..
Hur långa bultar har du bak?bara att byta till ännu längre om det inte går att justera..
Jag kapade lite på min framfjädrar för att få ner bilen lite mer,har 550 lbs fjädrar men den var hög ändå..
-
Stingray-75
- Corvettefantast

Är det ngn som vet vart man om bilen inte blir lägre efter div körning kan köpa längre bultar till fjädern??? jag köpte mina nuvarande i sundbyberg på tidbloms. är det någon som vet om man kan ta bort plattorna som klämmer över o under på fjädern??? jag vill ha asfalts skrap på sidepipsen 
20" E ballt!!!!
-
Stingray-75
- Corvettefantast

-
Stingray-75
- Corvettefantast