Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
E det någon som har en sådan som man skulle kunna få låna/Hyra för att konstatera om min har brakat ihop? Helst i Södertälje eller nånstans söder om Sthlm.
070/7433780
eftersom min bil har rasat fullständigt efter illa beahndling av förra ägaren så kommer min att stå still en längre tid framöver. men den finns ju i gbg-området men du får låna den om du vill!
frisk skrev:eftersom min bil har rasat fullständigt efter illa beahndling av förra ägaren så kommer min att stå still en längre tid framöver. men den finns ju i gbg-området men du får låna den om du vill!
Fan vad illa...Vet hur det känns,min gav upp i början på Juni förra året efter en hel vinters arbete..Vet du vad som har hänt?
Ang boxen så tackar jag så jättemycket för erbjudandet och kommer nog att kontakta dig om jag inte hittar någon som har en box närmare Sthlm..
jo vi började kika lite idag och hittade 1 och ett ½ vevlager som var borta! med allt vad det innebär. skit i hela motorn förmodligen men men... såg den nya filmen med robert gustavsson igår och han skrattade ju åt allt elände! så hehe det e väl bara att börja byta ut delar och vara glad åt man kan köra 460 i sommar!!