En lite film från min jungfruresa till Ringen. Åkte dit i sällskap med Ring Runners of Sweden för att delta i Scuderia Hanseat's racingskola. Ring Runners var ett trevligt gäng med fantastiska bilar. Kan rekommendera Scuderia Hanseat kursen till var och en som vill lära sig att köra på Ringen.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 9992634578
Film: Min resa till Nurburg Ring med Z06'an och Ring Runners
Film: Min resa till Nurburg Ring med Z06'an och Ring Runners
Senast redigerad av Christian den mån okt 30, 2006 0:10, redigerad totalt 1 gånger.
Gul Corvette C6 Z06
Tack, tack!!!
Det var en otrolig samling bilar på Scuderia-kursen. Ni hittar en del bilder på min lilla hemsida www.Z06.se
Det värsta med Ringen är att den är som ett gift....jag väntar redan nervöst på att få åka dit igen!
Det var en otrolig samling bilar på Scuderia-kursen. Ni hittar en del bilder på min lilla hemsida www.Z06.se
Det värsta med Ringen är att den är som ett gift....jag väntar redan nervöst på att få åka dit igen!
Gul Corvette C6 Z06
Tja, det beror på. Vill du chansa på att köra på egen hand när banan är öppen för allmänheten så kan du räkna kostnaden i 100-lappar. Men vill du lära dig banan med Scuderia Hanseat så är kostnaden för kursen lite drygt € 1.600. Kan tyckas vara dyrt, men jag lovar att det är värt varenda krona!Thunder skrev:=) trevligt trevligt... vad får man pynta för att panikköra på ringen ??
par ovikta 1000 lappar ??
Gul Corvette C6 Z06