se där ja...

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Thunder
Corvetteälskare
Corvetteälskare

se där ja...

Inlägg av Thunder »

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/stor ... 47,00.html <--- bara in på E bay å bjuda grabbs :lol:
Användarens profilbild
Schon
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av Schon »

Buden ligger på över $40 000 och lär väl sluta runt $70 000 minst, amerikanarna är tokiga när det gäller att bjuda över varandra för välgörenhet.
Klart intressant kärra men undrar hur välskött den är :?:

:lol: :lol: :lol:
Racing Yellow Tintcoat, 2016 Z06 Convertible, 659 HK, 0-100....2,95 sec :shock: , ett monster att köra :shock:
Vette, 2003 50TH Anniversary Convertible, special edition.
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

hmmm över 360 lakan för en SB i sådärskick (efter att bedömma av bilderna).... Förstår mig inte på sådant hehe Vill man ge pengar till välgörenhet så e det väl bara att göra det!?
Användarens profilbild
Schon
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av Schon »

Frisk från Särö,
tog en tur längs västkusten, Hallands kustväg, i går (torsdags), och hamnade i Särö mot sena efter middagen, stannade till på Blomstermåla restaurang vid havet. Höll utkik :shock: efter din kärra men varken såg eller hörde den inte, tyvärr.

Racing Yellow Tintcoat, 2016 Z06 Convertible, 659 HK, 0-100....2,95 sec :shock: , ett monster att köra :shock:
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

varför ringde du inte hehe jag va ju ute och körde omkring igår kväll.... ända tills 9-tiden då fläkten la av. Men det e fixat nu. Blomstermåla är ett ställe som min corvette aldrig får se pga dom däringa fina vägbulorna.... hur gick det med ditt underrede? :roll:

:lol:
Användarens profilbild
Schon
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av Schon »

:oops: Sorry, men jag tänkte på adressen när jag var i området, och såg sedan att det var din :shock: när jag var hemma igen...

:evil: Jag svor vid guppen, ett j-a påfund, (syns inte på gps heller) men det klarade sig fast det gick långsamt och jag var glad att jag inte hade hunnit sätta dit mina nylackade frontspoilers ännu, he he.

Skriv svar