Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Första matchen över och sorgen är total. Vilka Proffs som inte kan sätta lädret i mål Vore bättre om dom tränade på att sätta kulan i mål och inte bara en massa taktik om hur de skall spela.
För mycket taktik för lite mål!
Men det positiva är ju att man kan åka cabbat istället för att titta på VM om Sverige åker ut, för nu är det "hot".
Racing Yellow Tintcoat, 2016 Z06 Convertible, 659 HK, 0-100....2,95 sec , ett monster att köra Vette, 2003 50TH Anniversary Convertible, special edition.
Det var ju bra 0-0 mot VMs sämsta lag.
Men det var bra för det var inte en kotte kvar på krogen när jag skulle ut och käka och ta en öl vid halv Nio.(kolla bilderna från Nyköpings Crusing på min site http://www.gidde.com)
Det var ju bra 0-0 mot VMs sämsta lag.
Men det var bra för det var inte en kotte kvar på krogen när jag skulle ut och käka och ta en öl vid halv Nio.(kolla bilderna från Nyköpings Crusing på min site www.gidde.com)
Ja det ser härligt ut, vilka häftiga åk!
Ja, fördelen är att det är ju tomt var man än ska, gott om p-platser direkt utanför krogen, så man har koll på kärran.
Racing Yellow Tintcoat, 2016 Z06 Convertible, 659 HK, 0-100....2,95 sec , ett monster att köra Vette, 2003 50TH Anniversary Convertible, special edition.
jaaaa helt otroligt, är i Berlin och upplever en stämning som jag aldrig sett maken till tidigare minst 45000 Svenskar med landslagströjor av 72000 åskådare.
SKÅL
ja utan tvekan, med Zlatan utbytt blev det mer fart i anfallet.
95kg tung stillastående blyklump försvann, det gjorde susen.
Nu är slår vi England av bara farten!
Även en silverfisk kan glimma till!
Ska man upprepa vad jag tidigare har skrivit eller?? hehehe
Allbäck!!! Allbäck!!!
Och så sitter dom i expertsoffan och undrar vem som ska gå av planen för Zlatan?? Nä låt han springa efter vatten eller nått så kanske han lär sig att man måste jobba för sitt lag.
Som tur är så har man så mycket vett! att man inte släpper koncentrationen för något som heter fotboll, eller vad man nu kallar det för. det har faktiskt varit en riktig plåga,massmedialt sett för att inte nämna denna zlatan hit zlatan dit, det är en lagsport vad jag förstått o då finns det minst tio andra väldigt duktiga spelare till. + några till förstås Mvh Jan