Har inte hittat rätt ännu..
Har inte hittat rätt ännu..
Har inte hittat rätt bil ännu!! Deppigt nu när solen och värmen är här, dessutom längtar jag efter min C3:a. Hursomhelst jag har kollat ett antal USA importer av C5:or som rullar här i Sverige. Tur att Carfax finns...Hälften av dom Hade en Salvage title relaterat till "accident" Samt stora röda trianglar på raporten som säger ALERT. Som sagt det gäller att kolla så någa det går INNAN köpet.
- Mr SIXPACK
- Corvetteälskare

- Kontakt:
Nej ångrar gör jag inte, hade ju kört den 6 säsonger, saknar den gör jag däremot. Fast jag vet att den lever ett bra liv nu med en ny seriös ägare och det känns gott. Ja visst är det lite lurigt med importer, det finns säkert dom som är jättebra. Gäller bara att hitta absolut rätt. Men av de tveksamma exemplaren jag sett och provkört är så bra repade att det går inte att upptäcka vid en vanlig privatförsäljing.Är din bil klar? Eller kanske du har hunnit starta upp den?
- Mr SIXPACK
- Corvetteälskare

- Kontakt:
Hej Antos.
Nej min bil är inte klar ännu och uppstartad är den inte heller. Jag har ingen brådska nu heller eftersom säsongen ändå är körd. Mina planerna var att bli klar till i början av Juli för att åka till Power Big Meet, men dom sprack i förra veckan när kromfirman jag tänkte anlita flaggade för mig att dom behövde 3 månader på sig för att fixa allt krom
Men man får skylla sig själv eftersom man inte har jobbat tillräckligt hårt och har en för dålig planering...
Bästa Corvettehälsningar
Svemp@
Nej min bil är inte klar ännu och uppstartad är den inte heller. Jag har ingen brådska nu heller eftersom säsongen ändå är körd. Mina planerna var att bli klar till i början av Juli för att åka till Power Big Meet, men dom sprack i förra veckan när kromfirman jag tänkte anlita flaggade för mig att dom behövde 3 månader på sig för att fixa allt krom
Bästa Corvettehälsningar
Svemp@
- Mr SIXPACK
- Corvetteälskare

- Kontakt: