http://money.cnn.com/2005/10/18/Autos/c ... /index.htm
Z06
Äntligen någon som förstår varför jag monterat bort servo, ac m,m. Finns inget bättre än att åka en runda i nätbrynja med rutorna nere så det inte luktar för jävligt när man skall slita i alla spakarna!M Nordin skrev:Jaa, och servostyrning, servobromsar, elhissar och AC är för fjollor som inte vill lukta svett eller![]()
![]()
Vissa tycker att automatlådor är ett steg i den tekniska utvecklingen.
MVH
MN
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Alltid "kul" att röra om lite i grytan Max! När jag skriver invalidlåda så brukar jag alltid få ut någon ur busken och Nordin piggnade ju till lite här!
De allra flesta Corvetter har ju automatlåda - inte många jänkare som ens kan köra en manuell. En av "popfjollorna" om det var någon i Spice girls eller liknande fick låna en Ferrari för några år sedan och skrotade växellådan då hon "glömde" koppla ur när hon skulle växla. Måste ha hörts flera kvarter.
Unclebans slog väl egentligen huvudet på spiken.
Ha en trevlig helg alla där ute!
/Lars/
De allra flesta Corvetter har ju automatlåda - inte många jänkare som ens kan köra en manuell. En av "popfjollorna" om det var någon i Spice girls eller liknande fick låna en Ferrari för några år sedan och skrotade växellådan då hon "glömde" koppla ur när hon skulle växla. Måste ha hörts flera kvarter.
Unclebans slog väl egentligen huvudet på spiken.
Ha en trevlig helg alla där ute!
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"