Årets höjdpunkt!

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Årets höjdpunkt!

Inlägg av frisk »

Hej everyhopa. Hade varit kul läsning om ni ville dela med er av vilket minne som sitter starkast från sommarn som var. Själv så var årets höjdpunkt sommarmötet. Kul hela vägen igenom, så tack till alla som va med. Första strippen-repan gjordes ju i år för min del också och även om man har mycket kvar att lära så e jag supernöjd med tiderna jag fick. :wink:
Lars J
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Lars J »

Sommarmötet var kul men för min del så var 1:a priset på Power Big Meet i Västerås det som blev min största händelse 2005. Hade inte förväntat mig detta då jag och bilen varit med i "utställningssvängen" nu några år och det kommer nya mycket fina bilar varje år så konkurransen är stenhård.

/Lars/ :D
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Användarens profilbild
Kai P
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Kai P »

1:a Pris!!!
Gratulerar. Själv var jag där å torsdagen och brände däck. Fick bara mindre däck ochmindre med soppa hem. Men kul var det.

Vette Rockar™

Kai P™
Skriv svar