efterlysning!?

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

efterlysning!?

Inlägg av frisk »

Var ute och lekte lite idag men saknar nån vän till bilen och mig :) Inte ens en sketen porsche hittade jag!?? Testade även den nya super dupersoppan från shell idag och den gick lika fort som innan... axade lika fort. Vägegenskaperna var inte heller dom bättre vid ca 5000 varv... Spann gjorde den lika mycket och stereon funkade som innan. Alltså inget bra betyg härifrån>< Hur går det Meckan? får du ihop bilen eller?? Kommer du ifrån jobbet nån gång corv1-Micke? Jyrgil var e du?? Någon!!!
jonce
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av jonce »

Hej Jag var uppe i Onsala i söndags men där fanns ingenting då heller :? det enda amerikanska jag såg, var en Voyager så den fick följa med hem till Småland :) :) Mvh Jan
Användarens profilbild
Janne
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av Janne »

Chrysler Voyager tillverkas i Österike!
Men det blir den nog inte sämre av.

Janne 289
jyrgil
Rookie
Rookie

Inlägg av jyrgil »

Jag skall ner till din mek(tackar för tipset) i början av nästa vecka så det blir gött att damma av den lite he he.
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

Då får jag ju iaf se din bil kanske då jag ska ner dit jag med i början på nästa vecka :)
Skriv svar