Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
När man inte kört Corvetten på ett tag så har jag märkt att det smugit sig fram hemska tankar om att man kanske skulle sälja vetten. Tänk vad man kunde göra med lite pengar nu.... En långresa? Kanske Asfaltera vid garaget och leja bort allt arbete som återstår här hemma? Kanske köpa en annan bil?....... Säkert har fler än jag funderat på denna fråga men! Så kommer solen , bara för en liten stund, och man ska iväg en liten sväng och man tänker att man får nog ta corven så den inte dammar igen. Och redan vid uppstarten så känner jag att Hur kunde jag fundera över att sälja den här bilen!!?? Sen när man har kommit ut på vägen då vet man att den här bilen aldrig ska säljas.
Ja hör ju till dom som bara väntar på att nästa grej ska gå sönder men jag gillar ju att meka så whatever.
Har ju dessutom mycket jobb kvar på Vetten innan den är helt presentabel tog ju motor/drivlina i vintras och det blev ju helt ok.
Men sälja nja för mig är det nog mer en fråga vilken väg utvecklingen av bilen ska ta. Original med massa hästar eller en modifierad kaross. I dag har jag ju en modifierad bakände och den ska nog återställas till original men samtidigt vore det kul att fräcka till stuket lite.
Förresten har en skitfin Suzuki Intruder 800 till salu någon som är intresserad. Kan släppa den för 37 vid snabb affär.
Oj nu balla jag ur ämnet lol
/Terner
Corvette BB -73 Coupe numera såld
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor