Hej!
Har lite planer att byta ut stereon i min C6GS10 till en Apple Carplay. Finns det någon som har gjort det och kan dela lite ang modeller samt annat matnyttigt? Funderar samtidigt att montera in front / back kamera, tar gärna info ang modeller och tips runt detta också om någon har gjort detta.
Apple car play i Corvette C6
Re: Apple car play i Corvette C6
har gjort det blev kanon Pilen & Janne H & Jag fixade det tror det är Pioneer kollar nästa gång i garaget 
Toppen!
Tar gärna lite modellbeteckningar när du passerar garaget
/Gunnar
Tar gärna lite modellbeteckningar när du passerar garaget
/Gunnar
-
Ruben Mårtensson
- Nykomling

Jag gjorde den här förändringen förra året och var extremt nöjd; det var värt förändringen. Jag brukar mest spela på mobilen när jag har en stund över på bussen eller i soffan. Nu senast satt jag och bläddrade i spelutbudet och testade https://pirots.se/pirots-3/ vilket visade sig vara en klockren träff för just mobilskärmen. Den smarta CollectR-mekaniken gör att man slipper tråkiga vinstlinjer, och istället fyller man en mätare med symboler som exploderar och uppgraderar vinsterna. Det händer något precis hela tiden med lasrar och bomber, så det har snabbt blivit min nya favoritslot.Yavka skrev: ↑sön dec 01, 2019 18:06 Hej!
Har lite planer att byta ut stereon i min C6GS10 till en Apple Carplay. Finns det någon som har gjort det och kan dela lite ang modeller samt annat matnyttigt? Funderar samtidigt att montera in front / back kamera, tar gärna info ang modeller och tips runt detta också om någon har gjort detta.