här sitter man i sitt garage och stirrar på snön. sommaren känns långt bort!!!

Kanske man ska ta sig till garaget och fortsätta förfina C6`san.
Fick en 40 års kris, 3 år sedan. Köpte dagen innan min födelsedag en Corvette C4 cabriolet från 1996 i röd färg.
Tänkte en gång för alla kolla vad det handlade om all detta gnäll om dessa Corvette bilar.
Blev extremt imponerat på bilens acceleration och väghållning!
Jag blev helt kär i märket.
Bestämde mig redan efter första sommaren med c4`ran, att skaffa mig en supersportbil med namnet Corvette C6 Z51.
Jag började spana och letade efter rätt bil. Efter ivrigt men sansat letandet och självklart sparandet av cash, hittade jag den perfekta bilen (enligt mig) efter 28 månader, utanför Växjö.
Fick hemleverans 5 dagar efter jag hade fyllt 43.
Jag är lycklig och stolt som barn sedan dess.
Han tyvärr köra endast 100 mil förra sommaren. Så därför ser jag kommande sommaren VÄLDIGT framemot.
Nu på vintern håller jag på förfina henne lite.
Eftersom hon är blanksvart, fick hon en kolfiberläpp framme, kolfiberhandtag på dörrarna och broms/stopplyset där bak byttes till en från Z06 broms/stoppljus i kolfiber.
Fortsatte med att montera svarta aluminiumnät i luftintaget, som finns bakom framhjulen. Och sen fick hon också svart tonade fram och bakljus och sidomarkeringsljus.
Det var utseendet. Runt prestanda mässigt har jag nöjd mig med att montera en öppet sportluftsfilter från K&N och en sportavgassystem från Borla med den fina namnet ATAK.
That´s it.
Hoppas att ni inte tycker att jag skrev för långt. Önskar er alla en hel del trevliga timmar i era garage.
Önskar att det var sommar nu

MVH -Billy