Beträffande inkopplingen av PVC:n
Postat: ons aug 13, 2008 6:20
Hejsan.
Skrev lite i NO$ilence tråd innan, men provar istället att starta en egen då min fråga egentligen handlar om inkopplingen av PVC:n. Vet att det finns flera trådar om just detta, men har inte funnit svaret till dessa frågorna.
2 frågor:
Spelar det någon roll i vilken av kåporna PVC:N hamnar? Har för mig att den ska sitta i vänstra kåpan (sett inifrån bilen)?
Beträffande inkopplingen av PVC:n så har jag endas en ansutning mot förgasaren av den dimensionen och den används redan av bromsservon. Har köpt ett t-stycke och funderar på att montera in det på slangen till bromsservon, men är orolig för att få en försämrad effekt på bromsservon. Vad tror ni?
Är en 350 snurra med en Holley 650 på.
Önskas bilder kan jag lägga upp det, bara någon talar om hur
Misstänker att de ska läggas upp på nåtet någonstans och länkas hit.
MvH Martin
Skrev lite i NO$ilence tråd innan, men provar istället att starta en egen då min fråga egentligen handlar om inkopplingen av PVC:n. Vet att det finns flera trådar om just detta, men har inte funnit svaret till dessa frågorna.
2 frågor:
Spelar det någon roll i vilken av kåporna PVC:N hamnar? Har för mig att den ska sitta i vänstra kåpan (sett inifrån bilen)?
Beträffande inkopplingen av PVC:n så har jag endas en ansutning mot förgasaren av den dimensionen och den används redan av bromsservon. Har köpt ett t-stycke och funderar på att montera in det på slangen till bromsservon, men är orolig för att få en försämrad effekt på bromsservon. Vad tror ni?
Är en 350 snurra med en Holley 650 på.
Önskas bilder kan jag lägga upp det, bara någon talar om hur
Misstänker att de ska läggas upp på nåtet någonstans och länkas hit.
MvH Martin