inläggsnivån höjs
-
StingrayRacing
- Corvetteexpert

-
StingrayRacing
- Corvetteexpert

Å Tusan! Är jag fast nu?StingrayRacing skrev:Måste kolla vad jag är?!
Lasse E
Corvette BigBlock 468 Coupe '72
454 +.060, Crane H.roller 226/234@.050, 288/296 adv .587/.610 lift 112 LSA w stud girdle, GM tuned 990 / 118cc, SRP forged pistons, forged rods & crank. Perf. RPM Air-Gap. Shaved Holley 850DP. MSD-6AL limit 6'
Corvette BigBlock 468 Coupe '72
454 +.060, Crane H.roller 226/234@.050, 288/296 adv .587/.610 lift 112 LSA w stud girdle, GM tuned 990 / 118cc, SRP forged pistons, forged rods & crank. Perf. RPM Air-Gap. Shaved Holley 850DP. MSD-6AL limit 6'
Hej!
Jag funderar på att köpa en ny bil. Det skall finnas en Fransk har jag hört som kallas Corvette. Har jag kommit rätt?
Den skall ha sex förgasare och Lucas elsystem.
Hur fort går en sån och hur mycket bensin tar den.
Är det mycket rost på en sån?
Är det lämpligt att åka i den till era träffar
seriöst tacksam för svar.
Jag funderar på att köpa en ny bil. Det skall finnas en Fransk har jag hört som kallas Corvette. Har jag kommit rätt?
548/Ornet
CCSR styrelse
Corvette-75 Cupé
0571-30518
CCSR styrelse
Corvette-75 Cupé
0571-30518
Den enda bil jag hört talas om som verkar stämma någorlunda är Volvo-Sonett. Den hade sex förgasare, tror dock inte att det var Lucas elsystem för den gick att köra med på kvällen. Toppfart och bensinförbrukning okänt likaså ev. rost. Det är YTTERST OLÄMPLIGT att besöka Corvetteträffar med dylikt fordon.ornet skrev:Hej!
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Alla har väl hört talas om och vet vad en linslus är för person.
Jag tycker att det borde finnas en nivå "webblus", som de som skriver xx antal lågnivåinlägg blir befodrade till.
För att sedan komma ur "webblus" titeln måste man skicka in några riktiga höjdarinlägg.
Apropå det så är jag "corvettefantast" nu. (Utan lågnivåinlägg) hehehe.
Fast nu blev det visst ett...........
/gbak
Jag tycker att det borde finnas en nivå "webblus", som de som skriver xx antal lågnivåinlägg blir befodrade till.
För att sedan komma ur "webblus" titeln måste man skicka in några riktiga höjdarinlägg.
Apropå det så är jag "corvettefantast" nu. (Utan lågnivåinlägg) hehehe.
Fast nu blev det visst ett...........
/gbak
Tycker att vid 400 inlägg är det obligatoriskt att åka på avvänjning ett tag och degraderas till "Corvette wannabe" hehe
Inget allvarligt menat bara ett förslag
/Terner
/Terner
Corvette BB -73 Coupe numera såld
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor
Det tror jag nog att det gör,dom blaj postar ju mestStingray skrev:Terner skrev:Tycker att vid 400 inlägg är det obligatoriskt att åka på avvänjning ett tag och degraderas till "Corvette wannabe" hehe
/Terner
Tycker jag var ett bra förslag... gäller dock inte admin
Kasta inte bäver i trähus.