Verklig effekt o vrid
Postat: fre maj 22, 2009 15:35
Hej har nu bromsat min 540 (807hk 6200v 753ft 5300v på 103oct som det stod på bromspapprena i från usa)
Blev 740.3hk6300v samt 656.5 ft 5300v på 103 oct och 725hk 6300v samt 644.4ft5300v på Vpower som jag kör på nu.ska
SE UPP FÖR HOKUSPOKUSHÄSTKRAFTER SOM UTLOVAS I FRÅN USA och tillochmed styrks på bromspapper.
11000kr kostade den nya motorbromsnigen och först nu anser jag motorn dynad.
Fick som förklaring av den svenska återförsäljaren som jag inte tänker uppge att en dynokörnig i USA är endast till för att se att grejerna håller och klarar belastning.
????????? jaha tänkte jag då?????????.
Hursom hällst motorn sitter i vetten och jag klagar inte på effekten (Den är brutal med tanke på hydralrulle som sitter i)
Men ändå!
SE UPP FÖR TVIVELAKTIGA MOTORBROMSNIGAR OCH DYNOPAPPER I FRÅN USA
11000kr fattigare.
Blev 740.3hk6300v samt 656.5 ft 5300v på 103 oct och 725hk 6300v samt 644.4ft5300v på Vpower som jag kör på nu.ska
SE UPP FÖR HOKUSPOKUSHÄSTKRAFTER SOM UTLOVAS I FRÅN USA och tillochmed styrks på bromspapper.
11000kr kostade den nya motorbromsnigen och först nu anser jag motorn dynad.
Fick som förklaring av den svenska återförsäljaren som jag inte tänker uppge att en dynokörnig i USA är endast till för att se att grejerna håller och klarar belastning.
????????? jaha tänkte jag då?????????.
Hursom hällst motorn sitter i vetten och jag klagar inte på effekten (Den är brutal med tanke på hydralrulle som sitter i)
Men ändå!
SE UPP FÖR TVIVELAKTIGA MOTORBROMSNIGAR OCH DYNOPAPPER I FRÅN USA
11000kr fattigare.