forts!!

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Användarens profilbild
mrv8
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av mrv8 »

Säg till när du ska till Brostugan har varit där mycket.

Men inte lika mycket nu mer sen Polisen satte stop en gång för alla. För lekstugan där.

Men vet jag att du kommer ditt så är jag där vill se din bil :D

BMW 740 *mmmmm* men vad dyrt att försäkra, det är väll därför dom kostar så lite antagligen, men gör som många gör som har såna kör med bara trafik vet många som anser att dom snart lagt undan lika mycket som bilen är värd och får man den inte snod på 3-4 år så har man pengarna i bonus.

Men ska du inte sattsa på en 750 när du ändå är igång dom är väll nästan ännu biligare? om jag inte mins fel nu, V8 är ju visserligen ett betydligt sundare val för plånboken i drift. Men start motor ljudet på 750:n *ahhhh* och det turbinliknade ljudet på motorn.

Mvh
MrV8
Stefan
Corvetteexpert
Corvetteexpert

Inlägg av Stefan »

mrv8 skrev:Men inte lika mycket nu mer sen Polisen satte stop en gång för alla. För lekstugan där.
Vad har de gjort nu???
See four -84 aut. flyttgodsbil med 750cfm förgasare, C5bromsar å pollyb.
Användarens profilbild
mrv8
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av mrv8 »

Stefan skrev:
mrv8 skrev:Men inte lika mycket nu mer sen Polisen satte stop en gång för alla. För lekstugan där.
Vad har de gjort nu???
Ja till exempel så var det hård bevakning hella kvällarna så det inte skulle bli någon show. Tydligen så kunnde man offra rejäla resurser på detta då det brukade vara ca 4 poliser där i snitt ibland mer.

Sen har någon lyckat få igenom att en kantsten byggts upp mitt i väg banan så att det inte går att vända runt eller göra några rund snurrar.
Ja mina motor kompisar som brukade vara där har i alla fall slutat åka ditt dom tyckte det var för mycket gnäll där och ingen show så det är ju lite trist att vara där själv.

Var du inne på sidan http://come.to/brostugan någon gång?
Känner killen som hade den sidan så en del av bilderna där hade jag tagit.
Samma kille som hade sidan med toppfarts bilderna, den sidan var mycket populär ett tag.

Men det är klart kommer väll fortfarande en hel del ditt för att titta på bilar och prata. Annars har ju en ny träff ute i länna blivit rätt popis på onsdagarna efter att det vart så mycket problem i Brostugan. Har inte varit där så många gånger själv ännu men i år ska jag ditt har hört att flera polare börjat åka ditt.

Kommer ihåg när Zatzy starta då var det inte många på dom racen och allt fungera perfekt men när dom träffarna vart för stora då vart det problem.

Mvh
MrV8
Stefan
Corvetteexpert
Corvetteexpert

Inlägg av Stefan »

aha ok, Länna?
See four -84 aut. flyttgodsbil med 750cfm förgasare, C5bromsar å pollyb.
Lars Nilsson
Rookie
Rookie

Inlägg av Lars Nilsson »

pappi skrev:Men det är ju tur Börje finns med sin svarta vette som tvålar till fyrorna, halleluja! Vilket ryt det finns under hans huv, ett hjullyft är inte långt bort!
Bigblock med gas! kanske? Snabbast är ju en chevelle från Övik på 6,9 någonting, gissa om jag mår pelle! V8:a är V8:a och utan överladdning. Bigblock är Bigblock, eller vad säger du Terner? :lol: :lol:
Kan meddela att Börje sålt sin svarta. Den stackaren var på väg till ac-cobra. Undertecknad hittade dock ett objekt till Börje. En -69 med medföljande 454. Skall bli mer racebetonad än -71:an. Fri från inredning siktar han på låga-mitten sexor på 201m. Vi får se till hösten...
Skriv svar