Har inte skrivit här förr tror jag men följt desto mer. Måste bara säga att det är helt makalöst vad det blir snyggt, ditt jobb är fantastiskt! Vad ska du göra med all fritid när bilen så småningom åter är bättre än ny

Mvh Axel
Tack, har sett ditt pickup bygge och det ser verkligen välbyggt ut. Har svårt att tro att jag skulle fixa ett sånt bygge själv då jag inser vilken enorm tid du fått lägga bara för att få ihop din ram!axelg89 skrev:Hej,
Har inte skrivit här förr tror jag men följt desto mer. Måste bara säga att det är helt makalöst vad det blir snyggt, ditt jobb är fantastiskt! Vad ska du göra med all fritid när bilen så småningom åter är bättre än ny![]()
Mvh Axel
Ricky skrev:Jäkligt fint Smuggler.
Ser att du ska köra med solida motorfästen också.
Tack, tackhej mycke imponerande jobb du lägger ner på bilen ser åxå att du har 2 st solida motor fästen ligger där! klart du ska ha dom!! om du har kört man. å stumma så vet du att det blir hårda slag i drivlinan! det gör ont!! MVH johan ska bli kul å se slutresultatet
Önskar verkligen att jag kunde ta åt mig den fantastiska ramen/bygget men det står dessvärre till afa_77 att göraSmuggler skrev:Tack, har sett ditt pickup bygge och det ser verkligen välbyggt ut. Har svårt att tro att jag skulle fixa ett sånt bygge själv då jag inser vilken enorm tid du fått lägga bara för att få ihop din ram!axelg89 skrev:Hej,
Har inte skrivit här förr tror jag men följt desto mer. Måste bara säga att det är helt makalöst vad det blir snyggt, ditt jobb är fantastiskt! Vad ska du göra med all fritid när bilen så småningom åter är bättre än ny![]()
Mvh Axel
/Daniel
Jag skall kolla chassienumret ikväll. Det är en sen 68 vilket man även kan se på vissa detaljer i motorrum och inredning.sh454 skrev:Hej!
Månad,dag och år ska det vara.
Smuggler,vad har du för chassinr?Min är också tillverkad i början av augusti.Det är alltså en sen 68:a.
Stefan