Några bilder på pipsen och vetten.
http://www.facebook.com/album.php?id=10 ... 5&aid=6926
Bilder
Re: Bilder
Kan du inte bara lägga upp bilder det du vill visa ?
Tycker inte man ska behöva gå med i Facebook för att kunna se nåt på Ccs Forumet !
Tycker inte man ska behöva gå med i Facebook för att kunna se nåt på Ccs Forumet !
/Christer 
Ytterligare en som håller med här!Chrippe skrev:Kan du inte bara lägga upp bilder det du vill visa ?
Alternativt kan du väl lägga upp bilderna någonstans där man inte behöver logga in för att se dem och sedan skicka länken bara.
Corvette -75 Targa, 383 med 400 låda.
Hej!
Ok. Trodde det var en bra idé´. Där ser ni vad jag begriper. Skall fråga nån av mina döttrar hur man bäst fixar det.
Mvh/
Kenneth
Ok. Trodde det var en bra idé´. Där ser ni vad jag begriper. Skall fråga nån av mina döttrar hur man bäst fixar det.
Mvh/
Kenneth
Corvette convertible C6.
Jag har samma problem , måste fråga sonen så fort det blir nåt svårare med datorn!
Hälsn. Christer.
Hälsn. Christer.
/Christer 
Hej igen Kenneth. Var inte menat att låta otrevlig, ifall det tolkades så.vette427 skrev:Hej!
Mvh/
Kenneth
Tycker bara inte om facebook och är därför ej medlem. Känns då tråkigt att inte kunna se dina bilder. Men, jag har ju enbart mig själv att skylla där.
Oavsett vilket så finns det andra sajter som ej kräver lösen för att visa bilder.
Be ungarna hjälpa dig så löser det sig säkert
MvH Martin
Corvette -75 Targa, 383 med 400 låda.