Fixade bromspedalen igår, och gjorde en framvagnsinställning idag. Tog mig en riktig långtur på sisådär en mil. Tror ni jag blev förvånad när det började knaka i bakändan...bilens alltså!? Det kom i låg "fart"...hehe, lite humor mitt i all skit. Även i start och motlut hördes det. Det är väl förmodligen diffen som jävlas. Förslag på åtgärd emottages tacksamt. Snart läge att byta till sig en Volvo
Fixad broms....men!
Fixad broms....men!
Hej!
Fixade bromspedalen igår, och gjorde en framvagnsinställning idag. Tog mig en riktig långtur på sisådär en mil. Tror ni jag blev förvånad när det började knaka i bakändan...bilens alltså!? Det kom i låg "fart"...hehe, lite humor mitt i all skit. Även i start och motlut hördes det. Det är väl förmodligen diffen som jävlas. Förslag på åtgärd emottages tacksamt. Snart läge att byta till sig en Volvo
Corvette convertible C6.
Re: Fixad broms....men!
Nej, har aldrig bytt. Det blir steg 1 det. Var det krångligt att få ur den gamla oljan??
Corvette convertible C6.
Min såg ut som gammal tjära när jag sög ur den
Köpte 2l Valvoline "limited slip"(knäpptillsats i) och allt gick nog inte i.
Får hoppas att det räcker med att byta olja. Pratade med Speedpro idag och fick veta att jag nog klarar mig med 20.000 i fall jag skulle behöva en ny klump...Uppfriskande 
Corvette convertible C6.