Om du vill veta samtliga kampanjer på din bil, kan du maila chevrolet.support@se.saabopel.com . Du kan eventuellt kolla med din lokala återförsäljare, men det är inget jag rekommenderar, eftersom det var precis vad jag gjorde, och efter två veckor så sa dom att alla kampanjer var avslutade pga ålder
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Så jag kontaktade supporten på chevrolet för en förklaring, men dom sa omedelbart att det inte stängs några kampanjer. Så jag mailade dom mitt och kompisens VIN-nummer, och dom mailade tillbaka vad som inte vad gjort på våra bilar.
Sen var det bara att gå tillbaka till återförsäljaren och knäppa honom på näsan. Men räkna med att det tar tid, för mig har det tagit 6-7månader från första kontakten till det att dom börjat med bilen. Dom har bytt "tie-roden" men inget annat än, så det tar väl ett halvår till
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Men det är värt att vänta lite.. det är ju gratis
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ps:Det kanske funkar på samma sätt med C1, C2, C3 och C5 oxå, jag vet inte, men det är ju värt att kolla upp.