köpa fälgar på ebay
köpa fälgar på ebay
Jag beställde 4 kromade z06 18x9,5 fälgar på amerikanska ebay och hoppades att inte bli blåst. efter en vecka kom dom hem och HURRA ,super finish på både utseende och krom det bästa av allt,priset 6088 sek inkl kromade muttrar och centrumkåpor och flygfrakt

Re: köpa fälgar på ebay
Intressant, har själv varit lite sugen på att beställa. Vilken firma/fälgfabrikat köpte du ifrån?tintin06 skrev:Jag beställde 4 kromade z06 18x9,5 fälgar på amerikanska ebay och hoppades att inte bli blåst. efter en vecka kom dom hem och HURRA ,super finish på både utseende och krom det bästa av allt,priset 6088 sek inkl kromade muttrar och centrumkåpor och flygfrakt![]()
1990 C4, 381 cui, Vortech V2, Victor E-EFI, Autronic SMC, McLeod Street Twin och 6-speed mm mm -inte så mycket "matching numbers" & ofta något som har gått sönder 
Re: köpa fälgar på ebay
------------------------------------------------------------------vill också veta.aribogo skrev:Intressant, har själv varit lite sugen på att beställa. Vilken firma/fälgfabrikat köpte du ifrån?tintin06 skrev:Jag beställde 4 kromade z06 18x9,5 fälgar på amerikanska ebay och hoppades att inte bli blåst. efter en vecka kom dom hem och HURRA ,super finish på både utseende och krom det bästa av allt,priset 6088 sek inkl kromade muttrar och centrumkåpor och flygfrakt![]()