blinkers problem

Tekniska frågor och svar om Corvetter 1968-1982
Användarens profilbild
arilau
Corvettefantast
Corvettefantast

blinkers problem

Inlägg av arilau »

hei kommer att fixa bilder under veckan. blinkers trasigt? har öppnat ratt stången altt såg bra ut delarna utbyta. efter 1 timmes letande hittade relen i luckan bakom sätet bytte ut den nej fortfarande ingen blinkkers. bilen har stått ute lite över ett år. målet är att besikta innan snön kommer. sen mecka hela vintern. vad kan vara fel? bak däcken är 295-50-15 problem besikta?.mvh ari
Peter
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av Peter »

Relät du har hittat bakom passagerarstolen e antagligen ett relä till orginallarmet.
Det sitter även ett relä på säkringsblocket vid pedalstället som sköter varningsblinkersena (brukar normalt vara bortplockat pga besiktningen) samt att,om jag inte missminner mig helt,sitta ett relä i mittkonsollen alt bakom handsfacket på passagerarsidan som ska sköta blinkerserna.
Kasta inte bäver i trähus.
Användarens profilbild
arilau
Corvettefantast
Corvettefantast

Re: blinkers problem

Inlägg av arilau »

arilau skrev:hei kommer att fixa bilder under veckan. blinkers trasigt? har öppnat ratt stången altt såg bra ut delarna utbyta. efter 1 timmes letande hittade relen i luckan bakom sätet bytte ut den nej fortfarande ingen blinkkers. bilen har stått ute lite över ett år. målet är att besikta innan snön kommer. sen mecka hela vintern. vad kan vara fel? bak däcken är 295-50-15 problem besikta?.mvh ari
tusen tack peter för hjälpen relen hittade jag passasegrar sidan nu fungar blingers. tack ari
Skriv svar