Sandberg
-
COOLMACHINE
- Corvetteexpert

Sandberg
Var är du sandberg? Har du fått datorförbud?

Thumbs Up!
Pedal Down!
"No one shall leave this earth, without ever owning a Corvette"
Pedal Down!
- Mr SIXPACK
- Corvetteälskare

- Kontakt:
-
COOLMACHINE
- Corvetteexpert

Bra, då vet vi iallafall att han leverMr SIXPACK skrev:Sandberg var i Sollentuna och kollade på min -68 renovering igår kväll och jag fick se på Sandbergs fina -68 cab. Jag fick detaljstudera en del saker som jag inte var säker på hur det skall se ut orginal. Och sedan fick jag åka en sväng![]()
Bästa Corvettehälsningar
Svemp@
Thumbs Up!
Pedal Down!
Pedal Down!
Hej,
Har tagit mig tebax till Warszawa efter drygt 300 mil i corvetten.
Allt har gått utmärkt enda problemet var att jag tappade en bult till nedre a-armens bussning (tänkte bränna av lite gummi och då small det till!!) på sommarmötet, men det fixade sig bra fick en ny bult med posten två dagar senare och skruvade dit den sedan var det bara att bränna på.
Var som ovan nämnt hemma hos "sixpack" och gottade mig i hans orginalrenovering mmmm...
kan inte förstå hur karln ens kan fundera på att sälja efter det jobb som är nerplöjt där. Nä tänk dig för ..... nästa sommar ska vi få se den IRL så att säga.
Soliga sommarhälsningar.
Har tagit mig tebax till Warszawa efter drygt 300 mil i corvetten.
Allt har gått utmärkt enda problemet var att jag tappade en bult till nedre a-armens bussning (tänkte bränna av lite gummi och då small det till!!) på sommarmötet, men det fixade sig bra fick en ny bult med posten två dagar senare och skruvade dit den sedan var det bara att bränna på.
Var som ovan nämnt hemma hos "sixpack" och gottade mig i hans orginalrenovering mmmm...
kan inte förstå hur karln ens kan fundera på att sälja efter det jobb som är nerplöjt där. Nä tänk dig för ..... nästa sommar ska vi få se den IRL så att säga.
Soliga sommarhälsningar.
1968 Corvette Convertible 427/400Hp Tripower.
-
COOLMACHINE
- Corvetteexpert