Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Har också nära, men skulle aldrig ta med bilen dit! Det är väldigt riskfyllt, fler fyllesvin är svårt att finna, många ser ju inte ens skillnad på en Vette och en trehjuling, och trehjulingar stjäls så dom kan hålla balansen hem...
Racing Yellow Tintcoat, 2016 Z06 Convertible, 659 HK, 0-100....2,95 sec , ett monster att köra Vette, 2003 50TH Anniversary Convertible, special edition.
jaså du bor me i Bromölla ?
vad för Kärra åker du då ? jag fundera på att köra en sväng sen i eftermidda. mellan fotbollen =)
nej de blir inge öland för min del.... är så fruktansvärt sleten efter rockfestivalen, ons till söndag tar på krafterna. inte mycke de fina tål
inte har jag sett någon C5 cab rulla i byn....har du gjort bort nycklarna
kan jag få prova den sen.. va lite inne på att handla en sån innan. men de blev inte så.
Nähh, inte mycket i byn så här långt inte, och det har sina skäl. För en månad sen inreggad i Sverige och sen förlorade jag körkortet samma dag på väg till jobbet...Precis fått lappen så nu kör jag lite mer. Hörde du startade din Vette efter matchen idag, jag höll på att putsa lite på min. Bor ca 7 hus från dig, misstänker att jag kört förbi ditt hus när jag sneddar ut via Smedåkravägen.
Jag hälsar på efter sommar mötet på Öland. Vi ses och hörs.
Racing Yellow Tintcoat, 2016 Z06 Convertible, 659 HK, 0-100....2,95 sec , ett monster att köra Vette, 2003 50TH Anniversary Convertible, special edition.
du måste bo på torsgatan / odengatan då väl... du kör nog inte förbi huset, bor inne i kvateret brevid.Sen brevid här... kvateret på andra hållet bor me en kompis till mig med Corvette, han har en 87 tror jag de va. vi får ju ut å glida lite sen =) Tradigt de där med körkortet, själv har man klarat sig ganska bra, höhö, konstigt nog. Man får ju gärna lite betongfot ibland. Ni får ha de bra på Öland.
Nähh bor i Ivetofta, antog bara att det var du...
Får kanske kolla upp det lite närmare
Sommar mötet var riktigt trevligt och det var ca.370 kärror, strålande solsken och trevligt folk överallt, alla med genuint Vette intresse.
Fick dessutom 2:a pris för min kärra i klassen 97-04! Jätte kul men oväntat, det fanns många superfina bilar, som du kan förstå.
för de där stämde ju att jag startade bilen efter fotbollsmatchen..... skumt... jaja... Gött att de va najs på Öland. så du fick pris me. se där ja, lite puts jobb gjorde sussen. hähä. vi får la ut å dra en runda sen... idag är de mänskligt väder me. får la dra en runda sen..... over and out...
Ja först fattade jag inte hur det bara kunde vara så, men hade hört rykten om en Vette på Smedåkravägen, och då trodde jag givetvis att det var din.
Jag lär väl förmodligen inte köra före helgen gäller att förebereda sig för midsommarfesten.
Vi ses
borde de inte vara att du INTE ska köra efter midsommar... före är ju lungt. men efter... då kommre fabror blå så får man blåsa ERROR över hela blåssaken
lycka till med planeringen till midsommar... du får hojta till om du möter en blåmetallick 73:a
Hmm.... poletten trillade ner.
Japp, Jimmy heter han.
Hej Schon!
Verkligen snygg bil du har, beundrade den på Sommarmötet, synd bara att ingen av oss här på forumet fick träffa dig, skulla varit kul att om vi tagit en öl tillsammans. MickeW, COOLMACHIN, Sandberg, Gbak, Gide, med flera.
Ha det.
Thumbs Up!
Pedal Down!
"No one shall leave this earth, without ever owning a Corvette"
Hej Schon!
Verkligen snygg bil du har, beundrade den på Sommarmötet, synd bara att ingen av oss här på forumet fick träffa dig, skulla varit kul att om vi tagit en öl tillsammans. MickeW, COOLMACHIN, Sandberg, Gbak, Gide, med flera.
Hej Coolmachin,
Tack för omdömmet jag är väldigt stolt av att ha fått 2 pris i klassen.
Ja tyvärr missade jag en del, Jag hade min "Cowboy hatt" på mig på fredag kvällen, var i baren runt 18.00, men inte träffade jag någon av er inte. Och sedan träffade jag Sandberg på Lördagen , men tyvärr ingen annan, var på jakt efter dig då Sandberg pekade ut dig men hann inte ifatt dig. Men vi får ses en annan gång och ta flera öl då