Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Sandberg skrev:Kanske inte så BILRELATERAT som det står i beskrivningen men får väl ta och vinkla till frågan (rosa barbie corvette).
Ska på bal i morgon och hustrun dök upp hemma i denna kreation.
Vilket resulterade i att jag sa att du ser ut som en rosa prinsess tårta och talade om för hennne att hon inte är 14 år och ska ha barbie kläder.
Hur tycker ni att jag ska hantera detta??
Förtvivlade corvette hälsningar
Ohlala! Vilken riktig man hade inte varit stolt över att få ledsaga och omedelbart hamna i skymundan som sig bör av en kvinna i en så smakfull klänning? Draperad över en så läcker kropp dessutom.
Som jag ser det så borde du vara kåt, glad och tacksam. Samt förstås själv vara extremt välklädd och ha ett oklanderligt bordsskick och en aldrig sinande känsla för konversation och aktivt lyssnande.
Tog du med frugan i din rosa Barbiecorvette och åkte till balen, hur gick det? Du blev väll kung på balen eftersom du hade din sköna drottning med dig?
Föresten Sandberg, vet du hur man känner igen en bil från Polen???
Thumbs Up!
Pedal Down!
"No one shall leave this earth, without ever owning a Corvette"
Jodå, man kom väl iväg till balen och hade ganska kul faktiskt
Hammnade i Whiskey & Cigarr-baren och satt där med de andra gubbarna och snackade till kl 3 på morgonen då den rosa bakelsen kom och påpekade att det var dax att åka hem.
COOLMACHINE skrev:
Nä va då, bärplockare på taket av lite fiat kanske?
Sandberg skrev:Jodå, man kom väl iväg till balen och hade ganska kul faktiskt
Hammnade i Whiskey & Cigarr-baren och satt där med de andra gubbarna och snackade till kl 3 på morgonen då den rosa bakelsen kom och påpekade att det var dax att åka hem.
COOLMACHINE skrev:
Nä va då, bärplockare på taket av lite fiat kanske?
Polacken !
Thumbs Up!
Pedal Down!
"No one shall leave this earth, without ever owning a Corvette"