öppnade å kollade nu... den främsta "kamaren" är full sen den andra är de bara en 1 / 5. Om de är ok så eller man ska ha mer ?
oljemängd....
oljemängd....
Hur mycket olja ska de vara i bromscylindern...?
öppnade å kollade nu... den främsta "kamaren" är full sen den andra är de bara en 1 / 5. Om de är ok så eller man ska ha mer ?
men den cirkulera väl mellan dom rumen om jag har förståt de rätt.
Ja på min va den bakre tom o det visa sig att det sakta men säkert läckt ut höger bak i två kolvar man ser det av fukten"bromsvätska"ligger kvar.
Så jag packar om båda oken bak o byterbeläggen o luftnipplarna.Och håller tummarna
.Hela bromskivan på höger bak va fet o fin av bromsvätska måste ha läckt länge o väl.Kommer väl få kanonbromsar nu
Så jag packar om båda oken bak o byterbeläggen o luftnipplarna.Och håller tummarna
Vett 74 Nu e bromsarna luftade o klara tar jämnt o bra o verkar täta o fina
.Passade på o bytte olja o filter när jag ändå hade bilen uppe i luften.Nu ska jag i ärlighetens namn säga att jag lånade en sug som jag kopplade på lufningnippeln och sög med tryckluft kanon ,nippel för nippel och avslutade med traditionellt pumpa pumpa o öppna öppna.Men allt verkar frid o fröjd
-
COOLMACHINE
- Corvetteexpert

COoLMACHINE:
Tid o tid högsäsong o högsesong vad e viktigast o vad eviktigast dygnet har 24 h sen får man se till att ngn gör det man borde ha gjort med penseln
o det som inte blev gjort nu får man ta surt sen eller?
o.k man blir manisk när det gäller att få ordning på bettan så det bara men ut ska hon o nu e det bara lite kvar sen e ordningen återställd.
Sen får penseln tala
Hade
Tid o tid högsäsong o högsesong vad e viktigast o vad eviktigast dygnet har 24 h sen får man se till att ngn gör det man borde ha gjort med penseln
o.k man blir manisk när det gäller att få ordning på bettan så det bara men ut ska hon o nu e det bara lite kvar sen e ordningen återställd.
Sen får penseln tala
Hade