hellu...
ska dra ditt 2 st nya emblem på huven... det är 454 emblem med 3 st piggar som ska in i hållen där... ska man fästa de med något annat med på baksidan så de inte trilla bort ?
skulle bara höra innan jag drar ditt dom.. Tackar på förhand.
trycka ditt emblem....
-
Björn Leidelöf
- Corvetteälskare

Det stämmer att det finns muttrar enligt svaret ovan, men.....har du t.ex. en originalhuv till en 73:a eller 74:a så kommer du inte åt piggarna från baksidan av huven.
Jag köpte vanligt emblemtejp (= lite tjockare dubbelhäftande tejp) från Biltema och satte dit mina "454" med på min huv. Piggarna hjälper då bara till att styra emblemen på rätt plats på huven. Lite "pill" är det dock eftersom du får skära till tejpen efter "454", dvs. så att inte tejpen sticker ut utanför siffrorna. Funkar dock bra med en liten sax eller en modellkniv.
Mvh, Björn
Jag köpte vanligt emblemtejp (= lite tjockare dubbelhäftande tejp) från Biltema och satte dit mina "454" med på min huv. Piggarna hjälper då bara till att styra emblemen på rätt plats på huven. Lite "pill" är det dock eftersom du får skära till tejpen efter "454", dvs. så att inte tejpen sticker ut utanför siffrorna. Funkar dock bra med en liten sax eller en modellkniv.
Mvh, Björn