AC borttagning
AC borttagning
Kan inte ett skvatt om AC och jag vill ta bort det som finns kvar av AC:n och skulle vilja veta vad som skiljer från en bil utan AC.
Värmepaktet, kontroller och locket med fläktmotor verkar skilja men vad mer?
Har inte heller sett att det går
att köpa ett lock för bara fläktmotor heller.
Värmepaktet, kontroller och locket med fläktmotor verkar skilja men vad mer?
Har inte heller sett att det går
att köpa ett lock för bara fläktmotor heller.
Mellan två bilar!
-
vetteforever
- Nykomling

- Kontakt:
Hej!
jag köpte en från en camaro vet ej årsmodell men den är för stor eller för liten kommer inte ihåg hur det var gjorde ett kryss i den så det blev fyra bitar och svetsade ihop den,den passade direkt i fäst hålen och sen så fick man göra nya utag för vatten slangarna . lite jobb men det går om man bara är lite händig och har tid o lust att lägga ner lite jobb
jag köpte en från en camaro vet ej årsmodell men den är för stor eller för liten kommer inte ihåg hur det var gjorde ett kryss i den så det blev fyra bitar och svetsade ihop den,den passade direkt i fäst hålen och sen så fick man göra nya utag för vatten slangarna . lite jobb men det går om man bara är lite händig och har tid o lust att lägga ner lite jobb
Kolla på Ebay om det finns ett värmepaket (kåpor, fläkt och värmeelement) från en Vette utan AC och montera dit det istället för ditt paket för AC. Borde ju gå att mecka dit ett sådant.
Jag har visserligen AC-varianten men den yttre kåpan mot motorn var sprucken så jag köpte en begagnad via Ebay, klart billigt alternativ jfrt med en nytillverkad.
//Hagge
Jag har visserligen AC-varianten men den yttre kåpan mot motorn var sprucken så jag köpte en begagnad via Ebay, klart billigt alternativ jfrt med en nytillverkad.
//Hagge