därav lägger jag in en liten protest mot att träffen är så "tidigt" på året, enligt min tidsplan så är inte bilen klar tills dess
ang kinnekulle ring..
ang kinnekulle ring..
vart på banträff där med peugeot sport club där för 2 år sen, skitkul!! kul att köra på bana, lärorikt också..
därav lägger jag in en liten protest mot att träffen är så "tidigt" på året, enligt min tidsplan så är inte bilen klar tills dess
Här kan du läsa om Kinnekulle ring http://www.clubcorvette.se/distrikt/vas ... Kinnekulle
Ligger under Distrikt väst sidor.
Ligger under Distrikt väst sidor.
Tack för länken.
Ja, man får väl hålla med, lite tidigt på säsongen, men det kallas ju för "Snow Man Challange" av någon anledning.Ha Ha, detta är inget för min Vette i alla fall. Den skall inte få uppleva snö

Ja, man får väl hålla med, lite tidigt på säsongen, men det kallas ju för "Snow Man Challange" av någon anledning.Ha Ha, detta är inget för min Vette i alla fall. Den skall inte få uppleva snö
Racing Yellow Tintcoat, 2016 Z06 Convertible, 659 HK, 0-100....2,95 sec
, ett monster att köra
Vette, 2003 50TH Anniversary Convertible, special edition.
rulla ner lite på den sidan så ser du att snowman challange är en årlig skidresa och inte en träff på kinnekulleSchon skrev:Tack för länken.![]()
Ja, man får väl hålla med, lite tidigt på säsongen, men det kallas ju för "Snow Man Challange" av någon anledning.Ha Ha, detta är inget för min Vette i alla fall. Den skall inte få uppleva snö![]()
Tack för fingervisningen, nähh snö blir det väl inte i Södra Sverige får vi hoppas, skall se om planering kan justeras för detta evenemang, vore kul
Racing Yellow Tintcoat, 2016 Z06 Convertible, 659 HK, 0-100....2,95 sec
, ett monster att köra
Denna banträff är inbokad för min del. Dock kommer ni att få problem med att hänga med min Z06:a.
Ähum, eller är det föraren det hänger på kanske...?
Ähum, eller är det föraren det hänger på kanske...?
1962 Convertible
Tidigare Corvetter: 1968 Corvette Conv, 1966 Corvette Conv, 2000 Corvette Coupé, 2002 Corvette Z06
www.racefactory.se
Tidigare Corvetter: 1968 Corvette Conv, 1966 Corvette Conv, 2000 Corvette Coupé, 2002 Corvette Z06
www.racefactory.se