Tänkte ta och bocka nya bränsle rör på till ramen nu.Undrar bara om man ska slopa retur ledningen eller är det något som man ska sätta dit.Jag använder ej den med det system som fanns.
Lars
Bränsle ledning
Bränsle ledning
-69 Stingray cab,Svart,6växlad Richmond manuell,427-L88,595Hp
http://www.garaget.org/Honta
http://s6.photobucket.com/user/larshogl ... t=3&page=1
http://www.garaget.org/Honta
http://s6.photobucket.com/user/larshogl ... t=3&page=1
När jag höll på och byta tank så hade jag ett par plastflaskor istället för tanken och jag noterade att ca 2/3 av det som försvann från bränsleflaskan sedan åkte tillbaka till returflaskan.
Så jag skulle inte ta bort ledningen.
Men det är ju möjligt att det går att ta bort den ändå?
Så jag skulle inte ta bort ledningen.
Men det är ju möjligt att det går att ta bort den ändå?
388ci 460HP 480ft/lbs
Trick Flow heads, 750 CFM Holley HP, Performer RPM
CS XR280 Solid Roller 242/248 @ 0.050 .570 in /.576 ex
Eagle ESP crank, Manley rods 6.0" Probe SRS pistons 11.3 CR
http://www.youtube.com/watch?v=oPeSXs-UDIw
ET 12.57/188km/h
Trick Flow heads, 750 CFM Holley HP, Performer RPM
CS XR280 Solid Roller 242/248 @ 0.050 .570 in /.576 ex
Eagle ESP crank, Manley rods 6.0" Probe SRS pistons 11.3 CR
http://www.youtube.com/watch?v=oPeSXs-UDIw
ET 12.57/188km/h
-
STINGRAY454
- Corvetteälskare

- Inlägg: 288
- Blev medlem: fre apr 16, 2004 1:44
- Ort: Gävleborg.
- Kontakt:
Är ju alltid fördelaktigt att ha en retur/bypass på systemet, finns väl bara fördelar med det förutom komplexiteten, men om man ändå inte skall andvända den sen så kanske det inte spelar någon roll iof,...
Du kan inte tänka dig tanken att du skall modifiera motorn/bränslesystemet sen nångång heller, -kan ju isf, vara bra att ha den dagen kanske
.
Du kan inte tänka dig tanken att du skall modifiera motorn/bränslesystemet sen nångång heller, -kan ju isf, vara bra att ha den dagen kanske

